معرفی بهترین سریال‌ های خارجی بهمن ماه

با عبور از ماه ژانویه و ترافیک اکران فیلم‌ها و سریال‌های ابتدای سال، نوبت به سریال‌هایی می‌رسد که ترجیح داده‌اند به دور از هیاهوی ابتدای سال، در جوی آرامتر اکران شوند.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از بهترین سریال‌هایی که بهمن ماه اکران می‌شوند را معرفی کرده است.

1 – فصل دوم سریال خیابان کارناوال

دوست‌داران سریال خیابان کارناوال (Carnival Row) بیشتر از 4 سال است که در انتظار اکران فصل دوم این سریال هستند و باید این سریال را مورد انتظارترین مجموعه بهمن ماه بنامیم. این سریال در سبک فانتزی ساخته شده است. فصل اول سریال در 8 قسمت ساخته شده و فصل دوم و پایانی آن این ماه در 10 قسمت اکران می‌شود. سریال در جمهوری چک ساخته شده و توسط آمازون پرایم توزیع شده است.

داستان این سریال در مورد موجودات افسانه‌ای است که به خاطر یک جنگ از سرزمین خود فرار کرده و به این دنیا آمده‌اند.

فصل دوم سریال خیابان کارناوال

راز آسمان پایتخت

2 – فصل اول سریال دسته گرگ‌ها

دسته گرگ‌ها (Wolf Pack) یک سریال مستقل نبوده و در واقع یک اسپین آف از سریال پرطرفدار گرگ نوجوان است. این سریال از جمله سریال‌های درام نوجوانانه آمریکایی است. داستان سریال در مورد آتش سوزی در یک جنگل بوده که باعث بیدار شدن هیولایی می‌شود که به افراد منطقه حمله می‌کند. گروهی از نوجوانان می‌خواهند این هیولا را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:

سریال دسته گرگ‌ها در 8 قسمت ساخته شده و ممکن است دیگر ادامه‌ای برای آن وجود نداشته باشد.

فصل اول سریال دسته گرگ‌ها

3 – فصل اول سریال روان درمانی

اگر به دنبال یک سریال جدید کمدی هستید، فصل اول روان درمانی (shrinking) می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این سریال که در بهمن ماه منتشر می‌شود، یکی از سریال‌های مورد انتظار این ماه است. داستان این سریال در مورد یک روانشناس خسته از شغلش بوده که تصمیم می‌گیرد از این به بعد حقایق را به بیماران خود بگوید. این کار باعث تحولاتی در زندگی او و بیمارانش می‌شود.

سریال روان درمانی توسط اپل تی وی در 10 قسمت تولید شده و از هم اکنون قرارداد فصل دوم سریال نیز بسته شده است.

صل اول سریال روان درمانی

4 – فصل دوم سریال مستند سیاره یخ زده

اگر به دنبال دیدن یک سریال مستند درجه یک هستید، نباید سریال سیاره یخ زده (Frozen Planet) که بهمن ماه اکران می‌شود را از دست بدهید. فصل اول این سریال در مورد رازها و حقایق جالب از سرزمین‌های قطبی بود و به حدی مورد استقبال قرار گرفت که فصل دوم آن نیز در این روزها منتشر می‌شود. این مستند طبق معمول توسط بی بی سی ساخته شده است.

فصل دوم سریال مستند سیاره یخ زده

5 – فصل چهارم سریال تو

سریال «تو» (You) یکی از سریال‌های پرطرفداری است که این روزها فصل چهارم آن اکران می‌شود و قرارداد ساخت فصل پنجم نیز بسته شده است. این سریال در ژانر دلهره آور روانشناختی ساخته شده و هر 4 قسمت سریال، داستان عشق یک کتابفروش به یک خانم نویسنده را نشان می‌دهد. این کتابفروش برای رسیدن به وی قادر به انجام هر جنایتی و از بین بردن هر فردی است.

این سریال توسط نتفلیکس منتشر می‌شود و هر فصل از آن 10 قسمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز