معرفی 5 سریال جذاب خارجی دی ماه

سریال شخصیت
تور لحظه آخری-کاماپرس

دی ماه مصادف با اولین روزهای سال جدید میلادی و تعطیلات کریسمس است. طی این دوره زمانی سریال‌های جدید و فصل‌ تازه بسیاری از سریال‌های قدیمی وارد لیست اکران شده و بسیاری از طرفداران فیلم و سریال منتظر انتشار اخبار مرتبط با آن هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی سریا‌ل‌های دی ماه که منتشر شده یا در روزهای آتی پخش خواهند شد، پرداخته است.

1 – سریال برلین

سریال برلین (Berlin) که نام خود را از یکی از شخصیت‌های سریال پرطرفدار خانه کاغذی گرفته، مانند یک سریال جانبی و یا افزونه برای سریال اصلی ساخته شده است. طرفداران سریال خانه کاغذی از ماه‌های قبل منتظر انتشار این سریال بودند و بالاخره دی ماه می‌توانند قسمت‌های اول این سریال جدید را ببینند.

این سریال نیز همانند خانه کاغذی یک سرقت هیجان انگیز جواهرات را در شهر پاریس روایت می‌کند. برلین در 8 قسمت پخش خواهد شد. اگرچه برخی از منتقدین این سریال را تکرار سریال خانه کاغذ می‌دانند اما استقبال از قسمت‌های اول قابل توجه بوده است.

سریال برلین

راز آسمان پایتخت

2-  مینی سریال اکو

مینی سریال اکو (Echo) یکی از سریال‌های مربوط به دنیای مارول است و علاقمندان به شخصیت‌های ابرقهرمانی دنیای مارول می‌توانند اولین قسمت اکو را 20 دی ماه ببینند. این سریال در ادامه دیگر سریال‌های دنیای مارول از جمله سریال هاکای ساخته شده و به زندگی مایا لوپز و چالش‌های او در مسیر ریشه‌یابی هویتی‌اش می‌پردازد.

سریال سراسر اکشن و ماجرایی اکو در استودیو مارول تولید شده و محصول مشترک دو پلتفرم هولو و دیزنی پلاس است. مینی سریال اکو در 5 قسمت منتشر خواهد شد.

سریال اکو

3 – فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی

سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) یکی دیگر از سریال‌های پرطرفداری است که فصل چهارم آن بعد از گذشت 4 سال از پخش فصل سوم، در اواخر دی ماه منتشر خواهد شد. فصل سوم این سریال معمایی – جنایی در سال 2019 منتشر شده بود. این سریال از سایت‌های معتبر فیلم و سریال امتیاز 9 از 10 را دریافت کرده است و بدون شک این فصل پس از 4 سال انتظار پربیننده خواهد بود.

فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی در 6 قسمت از شبکه HBO پخش خواهد شد و جودی فاستر یکی از نقش‌های اصلی این فصل خواهد بود.

سریال کارآگاه حقیقی

4 – سریال سابقه کیفری

سریال سابقه کیفری (Criminal Record) نیز یکی دیگر از سریال‌های پلیسی و جنایی سال 2024 است که از اپل تی وی پخش می‌شود. این سریال که فصل اول آن در 8 قسمت آماده شده، داستان 2 کارآگاه باهوش را روایت می‌کند که سروقت یک پرونده قتل می‌روند.

داستان این سریال در انگلیس اتفاق می‌افتد و علاوه بر خط داستانی معمایی و دلهره آور، نشان دهنده مسائل نژادی در انگلیس نیز هست.

سریال سابقه کیفری

5 – فصل دوم سریال شخصیت

سریال شخصیت یکی از سریال‌های بسیار متفاوت و پرطرفدار ترکیه‌ای است که فصل دوم آن بعد از 5 سال از پخش فصل اول در پلتفرم Gain منتشر شده است. فصل دوم این سریال از اوایل دی ماه در حال پخش است و این فصل در قسمت 12 به پایان خواهد رسید.

سریال شخصیت روایتگر یک قاتل زنجیره‌ای است که دچار آلزایمر شده ولی با این وجود برای برپایی عدالت شروع به قتل افرادی می‌کند که در یک شهر کوچک به یک دختر کم سن و سال تجاوز کرده‌اند.

سریال شخصیت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز