حال و هوای متفاوت اسپین‌ آف سریال «سرقت‌ پول»

تور لحظه آخری-کاماپرس

به تازگی اسپین آف سریال معروف اسپانیایی سرقت پول به نام «برلین» پخش شده است و در حالیکه مخاطبان انتظار یک ژانر هیجان انگیز و اکشن همانند سریال اصلی را داشتند با سریالی در فضایی متفاوت مواجه شدند.

کاماپرس در این گزارش، فصل اول اسپین آف سریال سرقت پول به نام «برلین» را بررسی کرده است.

دو سال پس از پایان سریال «سرقت پول»، شخصیت محبوب این مجموعه به نام «برلین» داستان خود را در یک سریال جداگانه و در فضایی متفاوت روایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، نتفلیکس به تازگی سریال «برلین» را که با دنیای سریال پرطرفدار «سرقت پول» یا همان «خانه کاغذی» مرتبط است عرضه کرده و در نتیجه این سؤال مطرح شده که این سریال جدید آیا اسپین آف (سریال مستقل) نسخه اصلی این مجموعه بوده یا پیش درآمدی از آن محسوب می‌شود؟

راز آسمان پایتخت

سریال اصلی «سرقت پول» در طول پنج فصل عرضه شد و یک داستان کاملا خطی را دنبال نمی‌کرد. شخصیت برلین در پایان فصل دو کشته شد، اما توانست چندین بار از طریق فلش بک به سریال بازگردد. محبوبیت این شخصیت منجر به تولید اولین اسپین آف سریال جنایی محبوب به نام «برلین» شد که به عنوان یک درام هشت قسمتی در نتفلیکس در ۲۹ دسامبر به نمایش درآمد.

اگرچه سریال جدید تعلیق و هیجان نسخه اصلی را دنبال نمی‌کند و در بخش‌هایی شبیه یک کمدی رومانتیک است تا یک اکشن هیجانی، اما با تیم بازیگران غالبا جدید یک ماجراجویی سرگرم کننده برای مخاطبان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

«برلین» هم یک اسپین آف و هم پیش درآمدی برای «سرقت پول» محسوب می‌شود، زیرا ماجراهای شخصیت اصلی را قبل از اتفاقات سریال اصلی دنبال می‌کند. این سریال به روایت داستان مستقل آندرس د فونویوسا که با نام مستعار برلین معروف است می‌پردازد و «پدرو آلونسو» نقش او را بازی می‌کند که در سریال اصلی نیز این شخصیت را به تصویر کشیده است. داستان سریال «برلین» سال‌ها قبل از سرقت‌های «سرقت پول» اتفاق می‌افتد و پیش از زمانی است که شخصیت برلین به بیماری میوپاتی مبتلا شود.

سریال «برلین» توسط الکس پینا سازنده سریال «سرقت پول» ساخته شده است. پینا در مصاحبه‌ای عنوان کرده که داستان این سریال در حدود سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاده و داستان نسخه اصلی سریال «سرقت پول» در سال ۲۰۱۷ روی داده است؛ به این معنی که زمان کافی بین آنها برای ساخت فصل ۲ «برلین» وجود دارد، اگرچه هنوز تاییدیه‌ای درباره این نظر وجود ندارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز