معرفی ۵ انیمه جذاب که زمستان 1402 منتشر می‌ شود

بیشتر طرفداران انیمه زمستان را فصل اکران بهترین انیمه‌های سال می‌دانند. بر همین اساس شرکت‌های سازنده انیمه نیز تلاش می‌کنند تا به این انتظار بیننده‌ها پاسخ دهند. جای تعجب ندارد که در اولین ماه زمستان نیز شاهد تعداد زیادی از انیمه‌های جدید و فصل‌های تازه انیمه‌های قدیمی باشیم.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین انیمه‌هایی پرداخته که اوایل زمستان را برای انتشار انتخاب کرده‌اند.

انیمه اورجینال ژاپنی روژ فلزی

روژ فلزی (Metallic Rouge) عنوان سریال انیمه‌ای جدید است که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشیدند. این انیمه اورجینال ژاپنی به مناسب 25 سالگی استودیو انیمه سازی بونز تولید شده و همین مناسبت انتظار انیمه‌دوستان را بالا برده است.

داستان این انیمه بر اساس یک فرضیه علمی تخیلی در مورد شورش ربات‌هاست. در دنیایی که انسان‌ها و ربات‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند، یک دختر ربات به نام روژ به همراه دوستش به مریخ می‌روند تا با یک گروه 9 نفره ربات شرور مبارزه کنند.

انیمه متالیک روژ

راز آسمان پایتخت

انیمه اقتباسی از یک رمان اینترنتی کره‌ای

سریال انیمه تک رو (Solo Leveling) یکی از انیمه‌های جدید است که بر اساس یک رمان اینترنتی کره‌ای به همین نام ساخته شده است. این رمان از سال 2018 به صورت مرتب منتشر شده و پرطرفدار بودن آن باعث شده که در سال 2024 یک بازی رایانه‌ای نیز علاوه بر انیمه برایش ساخته شود.

داستان این انیمه یک شکارچی با قابلیت‌های جادویی را روایت می‌کند که همراه با دیگر شکارچیان برای نجات نسل بشر با هیولاهای مرگبار مبارزه می‌کنند.

انیمه تک رو

انیمه خوشمزه‌های سیاه چال بر اساس یک مجموعه مانگای ژاپنی

سریال انیمه‌ای خوشمزه‌های سیاه چال (Delicious in Dungeon) بر اساس یک مجموعه مانگای ژاپنی به همین نام که از سال 2014 در این کشور منتشر می‌شد، ساخته شده است. اکتشاف سیاه چال‌ها تم اصلی این انیمه است. یک گروه که در مبارزه با اژدها شکست خورده‌اند، راهی اکتشاف در سیاه چال می‌شوند و در آنجا با دنیایی از انسان‌ها روبرو می‌شوند که از هیولاهای سیاه‌چال تغدیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

انیمه خوشمزه های سیاه چال

انیمه ژاپنی ایشورا

ایشورا (Ishura) رمانی است که تا به حال در 8 جلد منتشر شده است. این مجموعه رمان توسط کیسو نوشته شده است. پس از درخشش این رمان، نسخه مانگای آن نیز در مجلات ژاپنی منتشر شد و در ادامه در اوایل سال 2024 شاهد پخش اولین قسمت‌های نسخه انیمه این اثر معروف هستیم.

داستان این انیمه تم ادیسه واری دارد. بعد از سقوط یک پادشاه مقتدر، زمینه برای حکومت موجوادتی که آن‌ها را نیمه خدایان می‌خوانند، آغاز می‌شود. یک شمشیر باز قدرتمند با نیروهای خاص خود به عنوان قهرمان این انیمه شروع به مبارزه با این حاکمان می‌کند.

انیمه ایشورا

فصل سوم انیمه کلاس درس نخبگان

انتظار برای طرفداران انیمه کلاس درس نخبگان (Classroom of the Elite) به پایان رسیده و فصل سوم این انیمه آغاز شده است. این انیمه در سبک دلهره آور روانشناختی ساخته شده و یکی از انیمه‌های مناسب برای بزرگسالان است.

داستان انیمه کلاس درس نخبگان در آینده‌ای دور در ژاپن اتفاق می‌افتد. دولت تعدادی از نوجوانان نخبه را در یک مدرسه گرد هم آورده تا نسلی را برای اداره این کشور تربیت کند.

انیمه کلاس درس نخبگان

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز