معرفی پربیننده ترین برنامه ها و سریال‌های ایرانی در زمستان 1402

رئالیتی شو اسکار مهران مدیری

شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌های اینترنتی فیلم و سریال ایرانی برنامه‌های جذاب و سریال‌های جدیدی را برای زمستان 1402 تدارک دیده‌اند. رقابت بین این پلتفرم‌ها باعث شده است که سرمایه گذاری‌های بسیار خوبی در حوزه ساخت شوهای تلوزیونی و سریال‌های ایرانی صورت گیرد.

کاماپرس در این گزارش، برنامه های جدید و سریال‌های زمستانی پلتفرم‌های فیلم و سریال ایرانی را معرفی کرده است.

سریال گناه فرشته در فیلیمو

فیلیمو از اوایل زمستان 1402 پخش سریال جدید خود با نام «گناه فرشته» را آغاز کرده است. این سریال درام اجتماعی به کارگردانی حامد عنقا در حال تولید و پخش است و وجود بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی، مهدی سلطانی، لادن مستوفی و آشا محرابی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

داستان سریال گناه فرشته در مورد وکیلی است که درگیر قتل‌های مبهمی می‌شود. در ادامه وکیل متوجه شباهت‌های یکسانی بین قتل‌ها شده و به این ترتیب، امیدواری برای حل این پرونده و اثبات بی گناهی فرد متهم بیشتر می‌شود.

گفته می‌شود که فصل اول سریال بیش از 12 قسمت خواهد بود. سریال هر جمعه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود.

راز آسمان پایتخت

آغاز فصل دوم ناتو از فیلم نت

فیلم نت با اتمام رئالیتی شوی پدرخوانده، بلافاصله فصل دوم «ناتو» را در معرض دید علاقمندان به این نوع از رئالیتی شوها بر اساس بازی قرار داده است. در ناتو که این بار با مجری‌گری محمدرضا علیمردانی تولید می‌شود، بازیگران و افراد مشهور به عنوان بازیکن حضور پیدا می‌کنند.

در این بازی 10 سوال سخت و خنده دار از همه پرسیده می‌شود و تنها شخصی که ناتوی بازی است، جواب سوالات را می‌داند. بقیه بازیکنان باید شخص ناتو را در طول بازی حدس بزنند.

فصل دوم ناتو از فیلم نت

رئالیتی شوی اسکار مهران مدیری

فیلیمو در زمستان امسال رئالیتی شوی جدید مهران مدیری با نام «اسکار» را نیز شروع به پخش کرده است. مهمانان این مجموعه همه از بازیگران و افراد مشهور هستند. مهران مدیری به عنوان مجری برنامه هر هفته 4 مهمان را به شوی خود دعوت کرده و چالش‌هایی را برای آن‌ها تعیین می‌کند. مهمان‌ها تلاش می‌کنند تا چالش‌ها را به خلاقانه‌ترین شکل ممکن انجام دهند و با گرفتن امتیاز به جایزه اسکار دست پیدا کنند.

قسمت جدید اسکار هر هفته دوشنبه‌ها ساعت 8 صبح منتشر می‌شود.

رئالیتی شوی اسکار مهران مدیری

سریال شریک جرم در نماوا

نماوا نیز سریال «شریک جرم» را در لیست برنامه‌های زمستانی خود قرار داده است و در لحظه نگارش این گزارش 6 قسمت از این سریال منتشر شده است. شریک جرم داستان وکیل خوشنامی است که با اتفاق افتادن یک قتل در دفترش، شرایط کاری و زندگی‌اش به خطر می‌افتد.

سریال شریک جرم به کارگردانی مازیار میری ساخته می‌شود و بازیگرانی چون سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، مهتاب ثروتی و علیرضا ثانی فر در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال یک شنبه ها ساعت 10 صبح منتشر می‌شود.

سریال شریک جرم

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز