پیشنهاد کتاب ؛ درس گرفتن از آلمانی ها

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کتاب «درس گرفتن از آلمانی ها؛ خاطره شر و مسئله نژاد» مربوط به دوران نازی‌ها بوده و مسیر طولانی و پر پیچ و خمی را که آلمانی‌ها در این دوره تجربه کرده‌اند را نشان می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، کتاب درس گرفتن از آلمانی ها همچنین سراغ آمریکایی ها نیز رفته و وضعیت آن‌ها در دوران معاصر را به نمایش می‌گذارد؛ اینکه با تاریخ خشونت بار خود چه کرده‌اند.

در مورد نویسنده کتاب درس گرفتن از آلمانی ها

نویسنده کتاب درس گرفتن از آلمانی ها یعنی سوزان نیمن، زنی سفید پوست بوده و در دوره جنبش حقوق مدنی در جنوب آمریکا بزرگ شده است. این نویسنده یهودی مدت زمان زیادی را در برلین زندگی کرده و همین مسئله باعث شده تا چشم انداز بهتری به مسائل آلمان داشته باشد. سوزان نیمن علاوه بر افکار خود و فلسفه شخصی‌اش، پای بسیاری از حرف‌های دیگر نشسته و مصاحبه‌هایی نیز در همین رابطه انجام داده و ماحصل آن را در کتاب خود گنجانده است.

بیشتر بخوانید:

کتاب درس گرفتن از آلمانی ها؛ خاطره شر و مسئله نژاد به قلم سوزان نیمن نوشته شده و با ترجمه محمدمصطفی بیات ارائه شده است. این کتاب توسط انتشارات برج در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. کتاب درس گرفتن از آلمانی ها 600 صفحه‌ای بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : نشر برج
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز