پیشرفته ترین جرثقیل های جهان را ببینید (ویدیو)

جرثقیل ها ماشین آلاتی خاص با تجهیزاتی منحصر به فرد هستند که آن ها را قادر می سازد اجسام بزرگ و سنگین را بلند کرده و جا به جا کنند. در واقع، در صنایعی که برداشتن و جا به جایی اجسام سنگینی مانند تیرآهن و یا اجسام دیگر از ضروریات است، انجام کار بدون وجود جرثقیل امکان پذیر نیست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کارکرد جرثقیل های پیشرفته امروزی را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، یکی از جرثقیل های بسیار قوی و پیشرفته امروزی، جرثقیل لیبهر است. لیبهر یک شرکت آلمانی-سوئیسی است که دفتر مرکزی آن در سوئیس قرار دارد ولی بیشتر سایت های تولید آن در آلمان واقع شده اند. در واقع، در سال 2007، این شرکت به اندازه ای رشد کرد که عنوان بزرگترین سازنده جرثقیل در جهان را از آن خودش کرد. لیبهر از بیش از 130 شرکت مجزا تشکیل شده است که به 11 بخش تقسیم می شوند و به تولید تجهیزات راهسازی، تجهیزات معدنکاری، جرثقیل های متحرک، جرثقیل های ثابت، ماشین آلات بتن سازی، هوافضا و حمل و نقل و بسیاری تجهیزات دیگر مشغولند.

راز آسمان پایتخت

بلندترین و قوی ترین جرثقیل جهان، جرثقیل LR 13000 است که شرکت لیبهر آن را تولید می کند. این جرثقیل می تواند باری به وزن 3000 تن را از زمین بلند کند و تا ارتفاع حداکثر 248 متر بالا ببرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز