لندروور دیفندر ۲۰۲۲؛ قدرت نمایی یک شاسی بلند لوکس را ببینید (ویدیو)

لندروور دیفندر مدل 2022، ممکن است حال و هوای دهه پنجاه میلادی را در خودش داشته باشد، ولی در واقع یک شاسی بلند آفرودی بسیار مدرن است که جذابیت های خاص و منحصر به فردی دارد و در تمام مدل های این خودرو تجهیزات پیشرفته آفرود مانند سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع و قفل دیفرانسیل به چشم می خورد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند لندروور دیفندر مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمتر خودرو شاسی بلندی یافت می شود که قابلیت های لندروور دیفندر را داشته باشد، البته ممکن است جیپ رانگلر با توانایی های مشابه و قیمتی پایین تر بتواند رقیبی برای آن محسوب بشود، ولی وقتی صحبت از کیفیت سواری بر روی جاده و تجهیزات لوکس به میان بیاید، لندروور دیفندر مدل 2022 حرف اول را می زند.

کمپانی لندروور، دیفندر مدل 2022 را به یک موتور هشت سیلندر خورجینی مجهز کرده است که پیشتر آن را در شاسی بلند رنج روور اسپرت دیده بودیم. این موتور 5 لیتری و سوپرشارژری می تواند 518 اسب بخار نیرو تولید کند و هم بر روی مدل 90 دو در و هم بر روی مدل 110 چهار در سوار خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

مدل چهار در 110 ، امسال دارای یک تیپ جدید به نام SE شده است که از تجهیزاتی لوکس مانند گرمکن و خنک کننده صندلی های جلو، روکش چرمی و پارچه ای، سیستم تهویه سه نقطه ای، سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع و کروز کنترل تطبیقی بهره می برد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : لندروور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز