تویوتا کراون ۲۰۲۳؛ جدیدترین نسل خودروهای هیبریدی (ویدیو)

با این که تویوتا کراون جایگزین تویوتا آوالون شده است، ولی به هیچ وجه شبیه یک سدان سنتی نیست. در عوض، تویوتا کراون ۲۰۲۳ خودرویی است که از نظر پیکربندی بدنه، میان یک شاسی بلند و یک سدان قرار می گیرد و شاید منظور این بوده که بتواند هواداران خودروهای شاسی بلند را نیز به سوی خودش جلب بکند. کمپانی تویوتا به منظور رقابت با سوبارو لگاسی و ولوو اس 60 کراس کانتری، همه مدل های کراون ۲۰۲۳ را به صورت استاندارد به سیستم های دستیار راننده و بسیاری تجهیزات دیگر مجهز کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا کراون ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا کراون ۲۰۲۳ در تیپ های XLE، Limited و Platinum  به بازار عرضه می شود و همه تیپ ها به پیشرانه هیبریدی مجهز هستند. در این میان، فقط تیپ فول آپشن Platinum از چیدمان جدید تویوتا یعنی سیستم Hybrid Max بهره می برد. در این چیدمان جدید، یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با یک موتور برقی که روی محور عقب تعبیه شده است دست به دست هم می دهند تا در مجموع 340 اسب بخار نیرو تولید کنند. تیپ های XLE  و Limited از یک سیستم هیبریدی ضعیف تر استفاه می کنند که یک موتور 2.5 لیتری و سه موتور برقی را به کار می گیرد و در مجموع 236 اسب بخار نیرو تولید می کنند.

تیپ های XLE  و Limited از گیربکس متغیر پیوسته (CVT) استفاده می کنند در حالی که گیربکس تیپ  Platinum از نوع شش سرعته اتوماتیک است. همه تیپ ها به صورت استاندارد به سیستم چهار چرخ محرک مجهز هستند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز