پژو 508 با چهره جدید رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

پژو 508 که یک محصول اصیل فرانسوی به شمار می آید طی سالیان اخیر دستخوش تحولاتی انقلابی شده و چهره های متفاوتی از استیشن واگن چهار در گرفته تا کوپه پنج در را به خودش دیده است. نسل کنونی این خودرو که کمپانی سازنده اش آن را فست بک می داند بی شباهت به جگوار E-Type و فورد موستانگ دهه 60 نیست، با این حال یک سدان خانوادگی جادار است که می تواند رضایت مشتریانش را به دست بیاورد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پژو 508 جدید را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مشخصات فنی پژو 508 فیس لیفت 2024

به گزارش کاماپرس، پژو 508 جدید با چند موتور مختلف از جمله موتور هیبرید-پلاگین به بازار عرضه می شود که می تواند مشتریان زیادی را به خودش جلب کند. امکان انتخاب موتورهای بنزینی و دیزلی معمولی و همچنین نسخه PSE (با مهندسی پژو اسپرت) که دارای عملکرد بالاتری است نیز برای مشتریان وجود دارد.

نسخه هیبرید-پلاگین پژو 508 جدید یک موتور بنزینی را در کنار یک موتور برقی قرار می دهد. البته نباید شتابی مانند محصولات تسلا از این خودرو انتظار داشت ولی وقتی موتور برقی 108 اسب بخاری در کنار موتور بنزینی 1.6 لیتری قرار بگیرد می تواند شتاب صفر تا صدی برابر با 8.3 ثانیه برای آن رقم بزند که باز هم به اندازه بی ام و 330e پرشتاب نیست.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز