مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 با دوربین سلفی رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

مرسدس بنز کلاس E خودرویی لوکس است که سرنشینانش را غرق آرامش می کند. آن طور که شنیده شده است مدل 2024 این خودرو در نسخه های سدان چهار در و استیشن واگن به بازار عرضه خواهد شد و تعجبی نخواهد داشت که نسل بعدی آن فقط به صورت هیبریدی روانه بازار بشود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 نمایانگر نسل بعدی خودروهای متوسط و باکلاس این خودروساز آلمانی است و انتظار می رود اواخر سال 2023 به بازارهای جهانی عرضه بشود. این خودرو به فناوری های بسیار جدیدی از جمله اتصال 5G، یک سیستم دستیار راننده که هوش مصنوعی نامیده می شود و امکان شرکت در نشست های Zoom با استفاده از یک دوربین سلفی که داخل کابین تعبیه شده است.

آن طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 به دوربینی مجهز است که به صورت خودکار نور داخل کابین را تنظیم و از پرت شدن حواس راننده جلوگیری می کند. یک سیستم نوآورانه جدید دیگر که در این خودرو وجود دارد نصب یک دوربین سلفی و ویدیو است که بالای داشبورد قرار دارد و به راننده این امکان را می دهد در نشست های Zoom و دیگر کنفرانس های ویدیویی شرکت کند، البته این امکان فقط زمانی وجود خواهد داشت که خودرو در جایی متوقف شده باشد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز