بی ام و ایکس 6 مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

بی ام و ایکس 6 را می توان یک بی ام و ایکس 5 قلمداد کرد که به باشگاه بدنسازی رفته و هیکلی پهلوانی تر به خودش گرفته است. البته این قدرت و شکوه به بدنه ظاهری محدود نمی شود و مدل 2024 این شاسی بلند پرطرفدار با چندین موتور قوی و پویا نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند بی ام و ایکس 6 مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بی ام و ایکس 6 برای سال 2024 دستخوش تغییراتی شده است. طراحی جلو پنجره، سپر جلو، رینگ ها و چراغ های جلو و عقب مورد بازنگری قرار گرفته است و حتی تیپ پایه این شاسی بلند نیز به لطف برخورداری از سیستم هیبریدی 48 ولتی از نیرو و شتاب خوبی برخوردار است.

بی ام و ایکس 6 در دو تیپ X6 40i و X6 M60i  به بازار عرضه می شود. تیپ X6 40i به یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری توربو مجهز شده است که در کنار سیستم هیبرید 48 ولتی، 375 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و نیرویش را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

آریاک سفر

تیپ X6 M60i نیز از همین گیربکس و سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد ولی یک موتور قوی تر هشت سیلندر و 4.4 لیتری روی آن سوار شده است که 523 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد این شاسی بلند را به 3.8 ثانیه رسانده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز