شاسی بلند اطلس ؛ جدیدترین خودرو فولکس واگن (ویدیو)

لست سکند

شاسی بلندهایی مانند فولکس واگن اطلس که دارای سه ردیف صندلی هستند، پاسخی است به نیاز خانواده های پرجمعیت که جادار بودن، راحتی و توان یدک کشی خودرو برایشان اهمیت زیادی دارد. این شاسی بلند به لطف برخورداری از صندلی های ردیف سومی بسیار جادار، هفت سرنشین بزرگسال را به راحتی در خودش جا می دهد و جا به جا می کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فولکس واگن اطلس را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فولکس واگن اطلس رقیبی سرسخت برای کیا تلورید، جیپ گرند چروکی ال و مزدا سی ایکس 9 به شمار می آید. این شاسی بلند جدید از کابینی بسیار بزرگ برخوردار است و چنانچه صندلی های ردیف دوم و سوم خوابانده شوند برای حمل بار و محموله های حجیم بسیار مناسب خواهد بود.

نیروی پیشران فولکس واگن اطلس را یک موتور چهار سیلندر توربو تأمین می کند که 269 اسب بخار قدرت دارد و در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. دیفرانسیل استاندارد، دیفرانسیل جلو است و سیستم چهار چرخ محرک به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات ایمنی که به صورت استاندارد برای فولکس واگن اطلس ارائه می شوند می توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب، کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار عبور از خط اشاره کرد.

در بازارهای جهانی قیمت تیپ پایه SE در حدود 38000 دلار و قیمت تیپ SEL Premium R-Line  در حدود 55000 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز