فخر فروشی تویوتا کمری 2023 در خیابان های شهر (ویدیو)

لست سکند

تویوتا کمری یکی از خودروهای مطرح در سگمنت سدان های متوسط است و پرفروش ترین خودرو سواری در بیست سال گذشته به شمار می آید. نسل کنونی تویوتا کمری بسیار زیبا و قدرتمند است و با این که رقبایی مانند هوندا آکورد و هیوندای سوناتا به موتورهای چهار سیلندر روی آورده اند،  برای تویوتا کمری باز هم موتور شش سیلندر به صورت سفارشی قابل خریداری است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا کمری مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیروی پیشران تیپ پایه تویوتا کمری مدل 2023 را یک موتور چهار سیلند تأمین می کند که در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد ولی شتاب آن چنگی به دل نمی زند. به این ترتیب اگر خواهان شتاب و سرعتی واقعی هستید بهتر است موتور شش سیلندر و 301 اسب بخاری را انتخاب کنید که روی تیپ های XLE ، XSE و TRD  تعبیه می شود.

تویوتا کمری مدل 2023 یک سدان خانوادگی متوسط است که کابین داخلی و صندوق عقب بزرگی دارد. در نسخه هیبریدی نیز باتری از صندوق عقب به زیر صندلی های عقب انتقال داده شده است تا مالکان این مدل نیز بتوانند علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت از مزایای یک صندوق عقب بزرگ و جادار بهره مند بشوند.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات ایمنی تویوتا کمری 2023 می توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار عبور از خط و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد که به صورت استاندارد در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فخر فروشی تویوتا کمری 2023 در خیابان های شهر (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز