غرش رعدآسای جنگنده میگ 31 هنگام تیک آف (ویدیو)

میگ 31 یک جنگنده رهگیر مافوق صوت است که توسط شرکت میکویان طراحی شده است تا جایگزین جنگنده میگ 25 فاکسبت شود. میگ 31 جزو سریع ترین جت های جنگنده جهان است و تا سال 2030 در خدمت نیروی هوایی روسیه باقی خواهد ماند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که غرش رعدآسای این جنگنده هنگام برخاستن از زمین را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده میگ 31 دارای 2 سرنشین است (خلبان و افسر سیستم های جنگی) و از دو موتور توربوفن بهره می برد که هر کدام بدون پس سوزی 93 کیلونیوتن و با پس سوزی 152 کیلونیوتن نیروی رانشی تولید می کند. این جنگنده می تواند در ارتفاع 21500 متری به سرعت 2.83 ماخ دست بیابد. سرعت کروز میگ 31 در حدود 2500 کیلومتر بر ساعت و برد آن 3000 کیلومتر اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

میگ 31 این قابلیت را دارد که همزمان با چندین هدف درگیر شود و در حال حاضر کشورهای روسیه و قزاقستان آن را در اختیار دارند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “غرش رعدآسای جنگنده میگ 31 هنگام تیک آف (ویدیو)

  1. عباس گفته:

    فکر کردید زمان نادر شاهه. غرش به چه درد می خوره. رادارش چیه؟، رادارگریز هست با این خروجی موتور بزرگ!؟

    • علی گفته:

      چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا رادر گریز چیه عامو یه چیزی شنیدین هی تکرار میکنیدا نقش این جنگنده چیز دیگه است این رهگیره تو آسمون خودی پرواز میکنه قرارنیست پنهانکاری کنه

  2. اسماعیل گفته:

    جنگنده میگه 31 هم جنگنده رهگیری هوایی بسیار خوبی هست اگر روسیه به ما بفروشد ، بنظرم باید تعدادی رو که حداقل 40 فروند باشد رو به روسیه سفارش دهند این جنگنده جزو جنگنده بمب افکن های نسل جدید هست که هم برد عملیاتی زیادی دارد و هم بلند پرواز هست و هم سرعت بالایی دارد و هواپیماهای دشمن رو به راحتی در تیررس قرارداده و نابود می کند و با چالاکی از محل می گریزد .

  3. احمد گفته:

    ایران تعدادی از این هواپیما داره که به طور مخفیانه پرواز میکنند
    درحال حاضر بهترین هواپیمای ایران بعد از میگ ۲۹ و اف ۱۴ هست
    از چند سایت تحقیق کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز