مانور دیدنی بمب افکن هسته ای آمریکا (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

بی 1 بی لنسر یک بمب افکن شاخص و مربوط به دهه های آخر جنگ سرد است که در اصل به عنوان یک بمب افکن راهبردی هسته ای طراحی شده و مأموریتش پرواز در ارتفاع پایین بود تا از دید رادارهای هشدار دهنده روسی پنهان بماند. با پایان جنگ سرد، بمب افکن بی 1 بی لنسر برای حمل سلاح های متعارف مورد استفاده قرار گرفت و از آن به صورت گسترده ای در مأموریت های پشتیبانی و بمباران هوایی استفاده شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بمب افکن بی 1 بی لنسر را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بمب افکن بی 1 بی لنسر می تواند حجم زیادی از سلاح های هدایت پذیر و غیرهدایت پذیر را با خود حمل کند و نقش مهمی در ناوگان بمب افکن های دور برد آمریکا ایفا می کند. این بمب افکن می تواند مقادیر زیادی سلاح و جنگ افزار را به سرعت به هر نقطه ای از جهان منتقل کند.

راز آسمان پایتخت

بمب افکن بی 1 بی لنسر دارای چهار خدمه (فرمانده هواپیما، کمک خلبان و دو افسر سیستم های جنگ افزاری) است و  از چهار موتور توربوفن جنرال الکتریک بهره می برد. این بمب افکن در سطح دریا می تواند به سرعت 1.2 ماخ (1450 کیلومتر بر ساعت) دست بیابد و یک هواپیمای بین قاره ای به شمار می آید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مانور دیدنی بمب افکن هسته ای آمریکا (ویدیو)

    • پوریای ولی 🙄 گفته:

      با همینا جنگ ایران و عراق (جنگ ایران و کل دنیا پشت عراق) رو بردیم و یه وجب خاک ندادیم ک هیچ الان توی عراق و سوریه نفوذ داریم نشریه صهیونیستی جرزلم پست تیتر کرده ایران بعد از دوهزار پانصد سال ب اب های مدیترانه دست پیدا کرده است …درستم گفته چون دولت سوریه ب ایران یه بندر خود مختار تو سواحل مدیترانه داد (چیزی که روسیه بخاطرش به بشار اسد کمک نظامی میکرد ) باید بگم که همچین امتیاز بزرگی رو ب روسیه ندادن و فقط گذاشتن تجارت کنه حالا بماند ک چقدر معدن دست ایرانه تو سوریه برای جبران کمک نظامی پس چیزی ندادیم ک هیچ کلی هم داره بر میگرده وگرنه الان باید نون برا خوردن نمیداشتیم نون میفهمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز