تیک آف عمودی هواپیمای مسافربری بوئینگ 777 (ویدیو)

هواگردها روش های متفاوتی برای نشستن و برخاستن دارند. یک هواپیمای متعارف برای برخاستن ابتدا روی زمین و در طول باند سرعت می گیرد تا نیروی بالابر لازم تولید شود. برخی هواپیماها می توانند با سرعت کم نیز از زمین بلند شوند و به باند طولانی نیاز ندارند ولی هواپیماهای بزرگ و پهن پیکر مسافربری برای انجام عملیات تیک آف و فرود به باندی طولانی نیاز دارند. برخلاف هواپیماهای متعارف، بالن ها و هلی کوپترها به باند نیاز ندارند و می توانند تیک آف های عمودی انجام بدهند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تیک آف عمودی یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 777 و مانور دشوار و دیدنی آن را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هواپیمای مسافربری بوئینگ 777 که به اختصار سه هفت (Triple Seven) نیز نامیده می شود، یک هواپیمای پهن پیکر است که بزرگترین هواپیمای دو موتوره جهان به شمار می آید. علاوه بر این، بوئینگ 777 نخستین هواپیمای تجاری دنیاست که همه مراحل طراحی اش به وسیله نرم افزارهای ویژه کامپیوتری صورت گرفته و برای ساخت آن هیچ طرح یا نقشه کاغذی مورد استفاده قرار نگرفته است.

راز آسمان پایتخت

در سال 2018 شرکت هواپیمایی اماراتز بزرگترین کاربر هواپیمای بوئینگ 777 و تنها کاربری که تمام نسخه های مختلف این هواپیما را در اختیار دارد اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز