پورشه تایکان فیس لیفت 2024 ؛ سریع، کم مصرف و با شکوه

ژیوار

نسخه فیس‌لیفت شده پورشه تایکان در سال 2024 در مقایسه با نسخه قبلی از شتاب بیشتری برخوردار شده است، زودتر شارژ می‌شود و آن‌طور که اعلام شده یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهای برقی است که می‌توان در بازار پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پورشه تایکان فیس لیفت 2024 یکی از مدعیان سرسخت در حوزه خودروهای برقی به شمار می‌آید و پیشرانه آن به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است. این نسخه فیس‌لیفت شده جدید در مقایسه با نسخه قدیمی‌تر 107 اسب بخار بیشتر قدرت دارد و نیروی آن به 429 اسب بخار می‌رسد.

موتور برقی پورشه تایکان فیس لیفت 2024 در کنار گیربکس دو سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد و نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

در کنار باتری استاندارد، امکان خرید باتری Performance Battery Plus نیز به صورت سفارشی وجود دارد که وزن کمتر و ظرفیت بیشتری دارد. این باتری در زمان کمتری شارژ می‌شود، تحمل بیشتری در برابر دمای هوا دارد و می‌تواند ظرف 18 دقیقه بین 24 تا 82 درصد شارژ شود.

دریان سفر امید

علاوه بر پیشرانه و باتری که به روزرسانی شده‌اند، شتاب صفر تا صد نیز 0.8 ثانیه کمتر شده و به 4.8 ثانیه رسیده است که برای یک خودرو 2200 کیلوگرمی شتاب بسیار خوبی محسوب می‌شود.

یکی از شگفت‌انگیزترین نکات در مورد پورشه تایکان فیس لیفت 2024 مصرف بسیار کم آن است که در هر مایل تقریباً 3.0 کیلووات بر ساعت برق مصرف می‌کند. به این ترتیب، این خودرو می‌تواند بردی در حدود 640 کیلومتر داشته باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز