پنج جاذبه گردشگری که در تور تایلند نباید از دست داد

تور تایلند - کاماپرس
ژیوار

تایلند طیف متنوعی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری را ارائه می‌کند و به همین جهت می‌تواند گردشگران با هر سلیقه‌ای را راضی کند. بسیاری از افراد به دنبال کاوش در معابد باشکوه بودایی تایلند هستند و از طرفی بعضی از گردشگران به بازارهای شناور تایلند علاقه دارند. با توجه به محدودیت زمان در تور تایلند، افراد باید از قبل برنامه سفر خود را هماهنگ کنند و مطابق آن پیش بروند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مورد از پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی تایلند پرداخته است.

گرند پالاس تایلند

گرند پالاس و مجموعه ساختمان‌های اطراف آن دارای بیش از 200 سال قدمت هستند و به‌عنوان معروف‌ترین و پربازدیدترین مقصد در بانکوک شناخته می‌شوند. گرند پالاس از قرن هجدهم به‌عنوان اقامتگاه رسمی پادشاه و سیام تایلند بوده و در حال حاضر گستردگی و عظمت آن بسیاری از گردشگران را مجذوب می‌کند. بودا وات فو به‌عنوان معروف‌ترین بودا در تایلند در این کاخ قرار دارد. گرند پالاس بانکوک مجموعه‌ای از هنرهای سنتی و مذهبی و معماری فرهنگی این کشور را به نمایش می‌گذارد و درعین‌حال به‌عنوان مقدس‌ترین نماد بودا در تایلند شناخته می‌شود.

تور تایلند - کاماپرس

بازار شناور بانکوک

یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری در تور تایلند، بازار شناور است. بازار شناور دامنوئن سادواک به‌عنوان قدیمی‌ترین بازار محلی در بانکوک شناخته می‌شود و محصولات متنوعی مانند میوه‌های تایلندی، سوغاتی‌ها و عروسک‌های محلی در این بازار به فروش می‌رسد. همچنین اجناس این بازار قیمت نسبت مناسبی دارند و به‌طورکلی فرصت مناسبی برای خرید اقتصادی فراهم می‌کنند. مجموعه شش بازار شناور شگفت‌انگیز در رودخانه بانکوک وجود دارند که می‌توانند به یکی از بهترین بخش‌های سفر گردشگران تبدیل شوند. گردشگران با بازدید از بازار شناور بانکوک می‌توانند با مردم محلی ارتباط بگیرند و یکی از بهترین تجربه‌های خرید را رقم بزنند. همچنین افراد در بازار شناور می‌توانند از فرصت امتحان کردن غذاهای محلی و خیابانی تایلندی استفاده کنند.

دریان سفر امید

چیانگ مای

چیانگ مای یکی از شهرهایی است که در تپه‌های شمال شرقی تایلند واقع‌شده و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری شناخته می‌شود. چیانگ مای به‌عنوان پایتخت معبد تایلند لقب گرفته است، زیرا در این شهر بیش از 300 معبد بودایی وجود دارد؛ البته باید در نظر داشت که این تنها علت محبوبیت این شهر نزد گردشگران نیست. چیانگ مای به دلیل داشتن بهترین غذاهای خیابانی آسیای شرقی نیز شهرت دارد. بازارهای خیابانی روزانه، فرصت مناسبی برای امتحان کردن بهترین و متنوع‌ترین غذاها فراهم می‌کنند.

تور تایلند - کاماپرس

پارک ملی

پارک‌های ملی تایلند به زیبایی منحصربه‌فرد و مقیاس وسیع شهرت دارند و یکی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی  و دوچرخه‌سواری را برای افراد فراهم کرده‌اند. بیشتر این پارک‌های در قسمت‌های بالایی کوه‌های شمال تایلند قرارگرفته‌اند و بکرترین مناظر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. آبشارهای زیبا، جنگل‌های بارانی خیره‌کننده و حیات‌وحش شگفت‌انگیز فقط بخش کوچکی از جاذبه‌های دیدنی پارک ملی دوی اینتانون هستند. این پارک ملی به دلیل ارتفاع زیاد به بام تایلند نیز شهرت دارد و درواقع در رشته‌کوه‌های هیمالیا واقع‌شده است. پارک خائو یای، پارک ملی سای یوک و پارک خائو سوک از دیگر پارک‌های ملی جذاب تایلند هستند که گردشگران بازدید از آن‌ها را در برنامه سفر خود قرار دهند.

جزیره فی فی

جزایر شگفت‌انگیز فی فی در جنوب تایلند قرار گرفته‌اند و نزدیک به جزیره پوکت هستند. جزیره فی فی دارای بهترین استراحتگاه‌های است که افراد می‌توانند در آن‌ها اقامت کنند و از تعطیلات خود در تایلند لذت ببرند. جزایر فی فی علاوه برداشتن مناظر زیبا و بکر، به دلیل غواصی نیز شهرت دارند. تورهای غواصی متعددی در این ناحیه برگزار می‌شود و افراد می‌توانند یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین تجربیات غواصی را در این جزیره تجربه کنند. مناظر بی‌نظیر این جزیره باعث شده که بسیاری از افراد در این سواحل چادر بزنند و مناظر خیره‌کننده را تماشا کنند.

تور تایلند - کاماپرس

رزرو تور تایلند با «قصر شیرین»

آژانس گردشگری قصر شیرین سال 1375 فعالیت خود را در زمینه اخذ ویزا آغاز کرد و در حال حاضر در زمینه فروش بلیط هواپیمایی به مقاصد داخلی و خارجی، دریافت ویزا کشورهای مختلف، رزرو هتل و برگزاری تورهای خارجی انفرادی و گروهی مشغول به فعالیت است. قصر شیرین به‌عنوان آژانس مسافرتی معتبر در زمینه اخذ ویزا و به‌ویژه ویزا شینگن شناخته می‌شود. این مجموعه متنوع‌ترین و باکیفیت‌های تورهای خارجی به مقاصد آسیایی و اروپایی را برگزار می‌کند. افراد از طریق رزرو تور از قصر شیرین می‌توانند با خیال راحت به مقصد موردنظر خود سفر کنند و همه خدمات دریافت ویزا، رزرو هتل و بلیط و ترانسفر فرودگاهی را دریافت کنند. این مجموعه به‌منظور رفاه حال مشتریان امکان رزرو تورهای اقساطی را نیز فراهم کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.ghasreshirin.com مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۳۳۴۸ و ۰۹۱۲۰۳۲۵۱۰۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان