پنتر ؛ یک مجموعه منعطف و همراه با قشر دانشجو

پنتر-کاماپرس
آریاک سفر

دومین دوره از نمایشگاه کار دانشگاه تهران در مصلی این دانشگاه برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه شرکت پنتر حضور فعال داشت.

به گزارش کاماپرس، پنتر رابطه نزدیکی با دانشگاه دارد و همواره در نمایشگاه‌ها و رویدادهای دانشگاهی مرتبط حضور فعال پیدا می‌کند. پنتر در این دوره از نمایشگاه دانشگاه تهران هم حضور پیدا کرده بود تا بیشتر با نسل جدید تعامل داشته باشد.

هدف پنتر از حضور در نمایشگاه کار

مصطفی خدادوست، کارشناس منابع انسانی پنتر به کاماپرس درباره اهداف حضور در نمایشگاه گفت: ما یکسری موقعیت‌های شغلی را داریم که در آن امکان استخدام دانشجویان به عنوان نیروی کار پاره وقت وجود دارد. با توجه به این مورد، در نمایشگاه کار تهران حضور پیدا کردیم تا به صورت مستقیم با دانشجویان ارتباط برقرار کنیم و بتوانیم از دانش و مهارت آن‌ها در مجموعه خود استفاده کنیم.

وی درباره خدمات و محصولات جدید گفت: ما تکنولوژی جدیدی به نام جوهر هوشمند اسمارتینگ داریم. این جوهر دارای قابلیت نوشتن روان و باکیفیت در هر منطقه و حتی در بازه دمایی 8 تا 50 درجه است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

چالش بزرگ پنتر

خدادوست درخصوص برنامه این مجموعه در نیمه دوم امسال بیان کرد: در حال حاضر ما در حال احداث سایت دوم کارخانه خود هستیم و احتمالا در صورت راه اندازی سریع خط تولید، محصولات جدید زیادی را تولید خواهیم کرد.

وی در آخر بیان کرد: بزرگ‌ترین چالش ما، مشکلاتی بود که از سمت ارگان‌ها و نهادهای دیگر به ما تحمیل شد. ما بسیار علاقمند به توسعه منابع انسانی خود با شیوه مناسب بودیم که متاسفانه اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام

مرتبط با : پنتر
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
سلام پرواز ایرانیان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان