پشت پرده زندگی بریتنی اسپیرز در این کتاب فاش شد

ژیوار

خواننده مشهور و جنجالی آمریکایی، بریتنی اسپیرز، اخیرا از کتاب خاطرات خود به نام «زنی در من» (The Woman in Me) رونمایی کرد که قرار است در آن علاوه بر مسیر موفقیت، درباره رازهای زندگی‌اش نیز صحبت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این کتاب در ۲۴ اکتبر منتشر خواهد شد و خاطرات زندگی پر فراز و نشیب او از سه ازدواجش گرفته تا کنترل شدن توسط پدرش را در بر‌ خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

ثروت خالص این هنرمند در سال ۲۰۲۱ حدود ۶۰ میلیون دلار تخمین زده شد، این درحالیست که اسناد مطرح شده در دادگاه نشان داد بیشتر دارایی‌های او در حساب‌های مختلف کارگزاری، املاک و مستغلات و پول نقد نگهداری می‌شود. به علاوه خرید و فروش سریع خانه‌های مجلل او اغلب کارشناسان را گیج می‌کند، بنابراین می‌توان گفت این هنرمند بیش از چیزی که به‌نظر می‌رسد ثروت دارد.

دریان سفر امید

دارایی خالص اسپیرز دهه‌هاست که بر حرفه موسیقی او تکیه و لقب شاهزاده پاپ را برایش به ارمغان آورده است.

بریتنی اخیرا فعالیت موسیقی چندانی نداشته، چرا که آخرین آلبوم او به نام Glory در سال ۲۰۱۶ منتشر و آخرین تور او در سال ۲۰۱۸ برگزار شد که درآمد هنگفت ۱۳۷ میلیون دلاری را برای وی به همراه داشت.

اگرچه اسپیرز اخیرا آلبومی منتشر نکرده، اما طی دو سال گذشته تک آهنگ‌های جدید مانند Hold Me Closer با همکاری التون جان و Mind Your Business مورد استقبال عمومی قرار گرفتند.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز