پشت پرده رابطه پنهانی نیمار با دختر ۲۰ ساله المپیکی

ژیوار

رسانه‌های جهان از دو روز گذشته به رابطه پنهانی فوتبالیست برزیلی با شناگر ۲۰ سالهٔ پاراگویه‌ای می‌پردازند.

به گزارش کاماپرس، همین تاکید و توجه سبب شده تا صفحه اینستاگرام این دختر جوان ۳۰۰ هزار فالوور جدید جلب کند. به احتمال زیاد صفحه اینستاگرام لوانا آلونسو، تا ساعاتی دیگر از مرز یک میلیون دنبال‌کننده بگذرد.

بنابه اعلام برخی رسانه‌ها، این دختر جوان که در مراحل اولیه رقابت‌ها حذف شود و به مراحل نهایی و سکوی قهرمانی نرسید، به دلیل بی‌انضباطی از دهکده المپیک اخراج شد. رسانه‌ها با اشاره به تصاویر او از دیزنی‌لند و برج ایفل، تاکید دارند که او بدون کسب اجازه دهکده المپیک را ترک کرده و به جای حمایت از هم‌تیمی‌هایش، یک شب را به پاریس‌گردی گذرانده است؛ با این حال لوانا با انتشار یک لایو در اینستاگرام خود این اخبار را تکذیب کرد.

لوانا در امریکا دانشجوی علوم سیاسی است و پس از ترک فرانسه به امریکا برمی‌گردد.

نیمار_ کاماپرس

دریان سفر امید

این دومین بار است که لوانا در بازی‌های المپیک شرکت می‌کند. او ۴ سال پیش و در حالیکه تنها ۱۶ سال سن داشت، در المپیک توکیو شرکت کرد.

برخی منابع به نقل از لوانا نوشته‌اند که او پس از المپیک پاریس از رقابتهای شنا کناره‌گیری می‌کند؛ این در حالی است که او تنها ۲۰ سال سن دارد.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر، اخباری از رابطه پنهانی این شناگر با نیمار منتشر شده است. لوانا بدون اینکه این اخبار را رد کند، صرفا اعلام کرد که نیمار به تلفن همراه او پیام داده است. او توضیح بیشتری ارائه نداد اما رسانه‌ها تاکید داشتند که این رابطه بر زندگی زناشویی نیمار و همسرش تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز