پشت پرده رابطهٔ سعید جلیلی و بابک زنجانی چیست؟

ژیوار

بیژن زنگنه در یک فایل صوتی از رابطه سعید جلیلی و بابک زنجانی در رابطه با پرونده کرنست سخن به میان آورد.

به گزارش کاماپرس، روزنامه هم میهن مطلبی را در این رابطه منتشر کرده است. در متن این گزارش آمده است: بیژن زنگنه وزیر نفت پیشین، در یک فایل صوتی از تشکیل دادگاه صوری نامه سعید جلیلی به حسن روحانی و دیدار بابک زنجانی با جلیلی سخن به میان آورد و گفته است:
از آن موقع می‌ترسیدند با من صحبت کنند همین الان هم می‌ترسید رودررو با من صحبت کنید، فقط از پشت پرده صحبت می‌کنید، مرد باشید بیایید رودررو صحبت کنیم، همه اینها را بیاوریم تا ببینم جواب چه داری؟ تو می‌گویی دزدی شده، من کردم؟ بگو. هیئت‌مدیره شرکت نفت کرده؟
همان کسانی این کار را کردند که بعدا قرارداد را به هم زدند به خاطر منافع دیگران و خارجی. شما که عمق راهبردی داری باید اینها را بدانی. این عمق راهبردی شما بود که یک قرارداد که واقعاً می‌توانست رابطه راهبردی برای ما برقرار کند را خراب کردید؟ بعد از آن هم نتوانستید قرارداد دیگری امضا کنید. شما ۲۰ میلیارد دلار به کشور ضرر زدید و اکنون هم معلوم نیست چقدر باید ضرر بدهیم.

در روزهای گذشته شبکه دانشگاه تهران از سعید جلیلی و زنگنه برای مناظره زنده در خصوص قرارداد کرسنت دعوت کرد. بیژن زنگنه شرط حضور خود را منوط به حضور جلیلی در این مناظره کرد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز