پسر پزشکیان، توییت امیرحسین ثابتی را بی پاسخ نگذاشت

پزشکیان-کاماپرس
ژیوار

یوسف پزشکیان، پسر مسعود پزشکیان به ادعایی که امیرحسین ثابتی، مشاور سعید جلیلی در مورد رئیس جمهور مطرح کرده بود پاسخ داد. ثابتی در این توییت مدعی شده است که پزشکیان مانع از پاسخ ایران به ترور شهید هنیه شده بود. پوسف پزشکیان هم در پاسخ به او نوشت: «سیاست‌های کلی نظام و امور جنگ و صلح با، ولی فقیه است.»

به گزارش کاماپرس، اخیرا امیرحسین ثابتی، مشاور پرحاشیه سعید جلیلی در توییتی در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: «ضمن تشکر از موضع خوب آقای مطهری، از ایشان میخواهم تا دقیقا اعلام کنند چه کسی فریب امریکا را خورد و با سرپیچی از دستور رهبر معظم انقلاب و متوقف کردن عملیات انتقام شهید هنیه، باعث ترور سید حسن نصرالله شد؟»

او در بخش دیگری از توییت خود نوشته است که چرا 80 میلیون ایرانی و جبهه مقاومت باید تاوان ساده‌لوحی عده‌ای خاص را بدهند؟

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اما یوسف پزشکیان، فرزند رئیس جمهور در مقابل این توییت ثابتی ساکت نماند و خطاب به او در تویی در حساب شخص خود در شبکه ایکس نوشت: «سیاست‌های کلی نظام و امور جنگ و صلح با ولی فقیه است و پزشکیان دلبسته رهبری است و هرگز از دستورات فرمانده کل قوا سرپیچی نمی‌کند. القای سرپیچی رییس‌جمهور ادامه علمیات اسرائیلی‌ها است. به عنوان یک شهروند از دستگاه‌های نظارتی انتظار دارم ریشه اظهارات ‎«وفاق ستیز» را جستجو کنند.»

توییت پسر پزشکیان-کاماپرس

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان