پستکس، انتخابی مطمئن برای پست خارجی

پست-خارجی-با-پستکس-کاماپرس
ژیوار

عصر حاضر به عصر ارتباطات لقب گرفته است؛ عصری که کم­رنگ ‌شدن مرز کشورها را به ارمغان آورده و ارسال و دریافت کالا را بین کشورهای مختلف دنیا، به کاری فراگیر تبدیل کرده است. پست خارجی که به آن پست بین‌الملل نیز گفته می‌شود، یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای ارسال یا دریافت مرسولات، مدارک و امثال آن است. در این بین، پلتفرم پستکس که برای نخستین بار در کشور، امکان پست خارجی را از درب تا درب به همراه برآورد قطعی هزینه فراهم کرده، گزینه مناسبی برای متقاضیان محسوب می‌شود. از دیگر خدمات پستکس می‌توان به امکان فریت بار آن اشاره کرد. فریت بار به حمل خرده بار مسافری و یا تجاری به وسیله هواپیما گفته می‌شود که از مبدا گمرکات مستقر در فرودگاه به سایر نقاط دنیا انجام می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، توضیحات تکمیلی در زمینه خدمات پست خارجی پلتفرم پستکس ارائه کرده است.

خدمات پست خارجی پستکس چیست؟

شرکت پستکس با همکاری چندین شرکت‌ عرضه‌کننده سرویس پست خارجی، خدمات ارسال کالا به کشورهای دیگر را برای مشتریان خود امکان‌پذیر کرده است. سرویس خدمات پست خارجی شرکت پستکس با نام پرشیا میل اکسپرس صورت می‌گیرد و این مجموعه پوشش خدمات خود را به 202 کشور دنیا رسانده است. تنوع و گستردگی شرکت‌های عرضه‎‌کننده سرویس پست خارجی که تحت نظر پستکس هستند، امکان انتخاب نوع بسته و روش ارسال مرسوله پستی را برای مشتریان فراهم کرده است.

هرکدام از شرکت‌های ارائه کننده سرویس پست خارجی، در یک یا چند کشور ستاد اجرایی دارند. زمانی که شما بسته را ارسال می‌کنید، در وهله اول مرسوله پستی به دست ستاد اجرایی آن کشور می‌رسد و پس از ورود بسته به کشور میانی، با استفاده از خدمات پست بین‌الملل مانند DHL یا FEDEX به کشورهای مقصد ارسال می‌شود.

دریان سفر امید

 هنگام پست خارجی باید به چه قوانینی توجه کرد؟

هر کشوری در زمینه پست خارجی، قوانین و مقرراتی تعیین کرده است. البته این قوانین، ورود و خروج برخی کالاها و مرسولات پستی را ممنوع کرده و به همین دلیل باید پیش از ارسال، مجاز بودن واردات کالا و اقلام را در کشور مقصد چک کرد؛ چرا که این کار به پیشگیری از ضررهای احتمالی کمک زیادی می‌کند.

از طرفی به دلیل متفاوت‎بودن این قوانین، شما باید با شرایط و هزینه‌های پست خارجی قبل از ارسال نیز آگاهی داشته باشید. استفاده از پلتفرم پستکس در این مورد، کار را برای مشتریانش راحت‌تر کرده است؛ به این صورت که شما ابتدا تصاویرکالاهای مورد نظر را در سایت پستکس بارگذاری می‌کنید و پس از آن‌که شرکت پستی مورد نظر را در سایت پستکس انتخاب کردید، آن شرکت از طریق یک پیامک در کمتر از یک ساعت، اطلاعات مربوط به قیمت قطعی و شرایط ارسال کالا را برای شما ارسال می‌کند.

پستکس، انتخابی سریع و اقتصادی برای پست خارجی

اطلاع دقیق از هزینه و زمان دریافت و تحویل بسته برای اغلب افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. پستکس به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات پست بین‌الملل، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید با مقایسه قیمت شرکت‌های پستی مختلف، مناسب‌ترین آنها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. البته باید در نظر داشت که به دلیل تنوع قوانین پستی در هر کشور، امکان تعیین قیمت یکسان برای عرضه مرسولات پست خارجی وجود ندارد.

اعلام مدت زمان ارسال مرسولات توسط شرکت پستکس، امکان مدیریت زمان را برای شما فراهم می‌کند. مرسولات پست خارجی با خطوط هوایی ارسال می‌شوند و به همین دلیل، مرسولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کشور مقصد می‌رسد.

 استفاده از پلتفرم پستکس برای پست خارجی چه مزایایی دارد؟

شرکت پستکس تمام خدمات پستی خود را در بستر آنلاین ارائه می‌کند؛ از این رو شما نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پستی ندارید. از طرفی پستکس همه‌ مرسولات پست خارجی خود را بیمه می‌کند و در صورتی که ارزش مالی آن‌ها از 80 دلار کمتر باشد، عوارض ناشی از گمرک به آنها تعلق نمی‌گیرد. این شرکت امکان ارسال مرسولات از خارج به داخل کشور را نیز فراهم کرده است. حتی می‌توان با استفاده از این پلتفرم، مقدار بار قابل ارسال را چک کرد.

ثبت سفارش و پشتیبانی 24 ساعته، امکان مقایسه قیمت در بین تمام شرکت‌های خدمات‌رسان پستی، دریافت بارکد پستی بلافاصله پس از ثبت سفارش و پیگیری مرسولات پستی از جمله مزایای استفاده از این پلتفرم به شمار می‌رود.

پستکس؛ اولین پلتفرم جامع آنلاین خدمات پستی ایران

پلتفرم پستکس با ارائه خدمات حمل و نقل و پست درب تا درب به صاحبان کسب و کار و عموم مردم، اولین هاب پستی ایران به شمار می‌رود. این شرکت خدمات پستی متنوعی را از قبیل پیش‌کرایه، پس‌کرایه، پرداخت در محل و نظایر آن به مشتریان خود ارائه می‌دهد. متقاضیان برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره خدمات پست خارجی می‌توانند با شماره تلفن 02191300250 تماس بگیرید یا به وبسایت این مجموعه به آدرس https://app.postex.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز