پر فروش ترین محصولات کشاورزی آنلاین در سال 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طبق گزارش سالانه تازه‌بار (پلتفرم سفارش آنلاین محصولات کشاورزی) پرفروش‌ترین محصول سال گذشته این اپلیکیشن، گوجه فرنگی بوته‌ای بوده و بعد از آن قارچ، سیب زمینی، لیموترش سنگی، فلفل دلمه سبز، پیاز سفید صدفی، کاهو پیچ، پرتقال آبگیری شمال، پیاز زرد و موز رتبه‌های دوم تا دهم را داشته‌اند.

به گزارش کاماپرس، بیش از 53 درصد فروش تازه‌بار در سال گذشته را 10 محصولی تشکیل می‌دهند که در نمودار زیر آمده است. همچنین در آنالیز 10 محصول پرفروش سال مشخص شد که 64 درصد محصولات فروش رفته در دسته بندی دستچین و مابقی در دسته بندی عمده بوده‌اند.

تازه بار- کاماپرس

طبق این گزارش بیشترین تعداد سفارش یک مشتری از ابتدای تره‌بار 983 مورد و بیشترین تعداد سفارش یک مشتری در سال گذشته، 587 مورد بوده است. در مورد توسعه محصول تازه‌بار در سال گذشته می‌توان به ایجاد داشبورد تحلیلی در پنل مشتریان، قابلیت ارسال تیکت به مشتریان، پیش بینی و نمایش ساعت حضور راننده در مقصدهای بعدی اشاره کرد.

 

راز آسمان پایتخت

پر فروش ترین محصولات تازه بار-کاماپرس

 

این مجموعه از سال شروع به فعالیت تا سال گذشته، 310 درصد رشد مرکب سالانه در جذب تعداد کاربر جدید داشته است.

تازه‌بار و حذف واسطه‌ها

تازه‌بار اولین شرکت دانش بنیان در حوزه تامین و فروش محصولات کشاورزی در صنعت هورکا ( هتل، رستوران، کافه و… ) است که در پنجمین سال فعالیت خود، دومین گزارش سالانه خود را بابت عملکرد سال 1402 منتشر کرده است. این شرکت با حذف واسطه‌ها نگرانی کشاورزان برای فروش محصولات خود را از بین برده و در برطرف کردن دغدغه تامین محصولات کشاورزی مورد نیاز طیف وسیعی از جامعه قدم برداشته است. در همین راستا نیز در سال 1402 علاوه بر استان تهران فعالیت خود را در البرز آغاز کرده است.

تازه‌بار با بهینه کردن فرآیندهای پیچیده تامین محصولات کشاورزی برای کسب و کار، آنها را با یک تجربه خرید بدون دغدغه آشنا کرده و اذعان دارد با استفاده از تکونولوژی پیشگام و نوآور در این صنعت است.

انتهای پیام

مرتبط با : تازه بارصندوق سرمایه گذاری فیروزه
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز