پرفروش ترین گوشی‌ های گیمینگ شیائومی + قیمت آذر 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به دنبال رواج بازی‌های کامپیوتری و پیشرفت هر روزه آن، گوشی‌های گیمینگ و مناسب بازی نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. امکان نصب و اجرای انواع بازی، سرعت و کیفیت مطلوب، رزولوشن بالا و نداشتن لگ از مهمترین خصوصیات یک گوشی گیمینگ خوب به شمار می‌رود. در این میان کمپانی شیائومی که اخیرا گوشی‌های پرچمداری روانه بازار کرده، در حوزه گیمینگ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی را معرفی کرده است.

1-گوشی شیائومی بلک شارک 5 پرو

کیفیت تصویر و نحوه اجرای بازی در این گوشی بی‌نظیر است. نمایشگر6.67 اینچی، پردازنده قوی و رم بالا این گوشی را به یکی از گزینه‌های مناسب گیمینگ تبدیل کرده است. باتری با ظرفیت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی است. به طوری‌که باتری 4650 میلی آمپر ساعتی بلک شارک 5 پرو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کرده و طی 15 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. ویژگی جالب بعدی این گوشی، سیستم خنک‌کننده آن بوده که از گرم شدن و آسیب به گوشی پیشگیری می‌کند. قیمت این گوشی بین 34 تا 43 میلیون تومان متغیر است.

گوشی شیائومی بلک شارک 5 پرو

2-گوشی شیائومی 13 اولترا

بدون شک این گوشی در بین گوشی‌های گیمینگ ارایه شده توسط شرکت شیائومی، جزو قوی‌ترین‌هاست. در 13 اولترا از قوی‌ترین پردازشگر موجود در بازار استفاده شده و مطمئنا تا سال‌ها به عنوان یکی از بهترین و قوی‌ترین گوشی‌های گیمینگ انتخاب خواهد شد. همچنین در طراحی صفحه نمایش این گوشی از آخرین تکنولوژی و فناوری‌های ساخت استفاده شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن نیز هر نوع نگرانی بابت اتمام شارز حین بازی را مرتفع می‌کند. شیائومی 13 اولترا با قیمتی بین 52 تا 68 میلیون تومان روانه بازار شده است.

گوشی شیائومی 13 اولترا

3-گوشی شیائومی 13

این مدل از نظر سخت افزاری بسیار شبیه به گوشی‌های اولترا بوده و تنها در صفحه نمایشگر و باتری تفاوت دارد. پردازشگر فوق حرفه‌ای آن به گونه‌ای طراحی شده که بدون هیچ نگرانی، قابلیت نصب و اجرای هر نوع بازی را فراهم آورده است. این گوشی بین 34 تا 38 میلیون تومان قیمت دارد.

گوشی شیائومی 13

4-گوشی شیائومی بلک شارک 5 آر اس

این گوشی به دلیل تراشه‌ی پردازه‌ی معروف و قدرتمند اسنپدراگون خود به عنوان یکی از قوی‌ترین و بهترین گوشی‌های گیمینگ انتخاب شده است. تجهیز گوشی به بلندگوهای استریو، دکمه‌های فیزیکی برای بازی، تصویر با کیفیت و روشنایی بالا؛ در کنار شارژ سریع 120 واتی برخی از ویژگی‌های متمایز آن به شمار می‌رود. قیمت این گوشی نیز با توجه به امکانات، معقول و بین 26 تا 28 میلیون تومان تعیین شده است.

گوشی شیائومی بلک شارک 5 آر اس

5-گوشی شیائومی 12 تی پرو

شیائومی 12 تی پرو جزو گوشی‌های پرچمدار شیائومی بوده و طبیعتا باید هزینه‌ی بالایی برای خرید آن بپردازید.  طراحی این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری در رتبه بسیار بالایی قرار داشته و با در نظر گرفتن سایر ویژگی‌ها، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شیائومی 12 تی پرو دارای باتری 5000 میلی‌آمپری با  قابلیت شارژ 120 واتی بوده و قیمتی بین 23 تا 30 میلیون تومان دارد.

گوشی شیائومی 12 تی پرو

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز