پرفروش ترین گوشی های پرچمدار شیائومی + قیمت روز موبایل

لست سکند

برند شیائومی تنها 10 سال بعد از تأسیس خود، موفق شد درآمد سالانه‌اش را به بیش از 38 میلیارد دلار برساند. رکوردشکنی‌های شیائومی وقتی بیشتر به چشم می‌آید که در نظر بگیریم او با دو غول صنعت دیجیتال دیگر رو به رو است که رقابت را بسیار سخت کرده‌اند. با این حال، این برند 13 ساله موفق شده با تولید گوشی‌های متنوع و باکیفیت به خوبی جای خود را در بازار پیدا کند. یکی از سری محصولاتی که این شرکت چینی تولید می‌کند، گوشی‌های پرچمداری هستند که مشخصات فنی بسیار قدرتمند، صفحه نمایش‌هایی با وضوح و روشنایی بالا و نرخ نوسازی تصویر فوق‌العاده‌ایر برخوردار هستند. یکی دیگر از مشخصات ارزشمند این گوشی‌ها پردازنده‌های قدرتمندی است که آنها را به گزینه‌های بسیار وسوسه‌انگیزی برای گیمرها تبدیل می‌کند. دوربین‌های قوی و باکیفیت این گوشی‌ها هم ارزش خریدشان را بالاتر می‌برند.

قیمت این گوشی‌های پرچمدار ممکن است متغیر باشد. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز موبایل شیائومی می‌توانید از سایت بای صد کمک بگیرید.

مزیت گوشی‌های پرچمدار شیائومی

گوشی‌های پرچمدار شیائومی به حدی باکیفیت هستند که نیازی به شرح مشخصات قدرتمند آنها نیست. اما چیزی که این گوشی‌ها را حتی خاص‌تر می‌کند، قیمت نسبتا مناسب آنها است که اجازه می‌دهد با صرف هزینه کمتری بتوانید یک گوشی پرچمدار عالی داشته باشید. اگر بخواهید به غیر از اپل و سامسونگ، گوشی‌های پرچمدار یک برند را با اطمینان خاطر امتحان کنید، می‌توانید روی شیائومی حساب کنید.

کاماپرس در ادامه این گزارش، پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی را معرفی می‌کند.

قیمت موبایل شیائومی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی + قیمت روز موبایل

1- گوشی موبایل شیائومی مدل 12 پرو

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 31 میلیون و 299 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.73 اینچی این گوشی شیائومی با کیفیت فوق‌العاده و نرخ نوسازی 120 هرتزی، تصویری با کیفیت و وضوح بالا را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده قدرتمند این گوشی پرچمدار به خوبی از پس اجرای تمام بازی‌های سنگین برمی‌آید. دوربین سه گانه این گوشی شیائومی از سه حسگر 50 مگاپیکسلی و لرزش‌گیر قدرتمندی برخوردار است که اجازه می‌دهد لذت عکاسی با یک پرچمدار را بچشید. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی این گوشی پرفروش از تکنولوژی شارژ سریع برخوردار است و تنها 20 دقیقه طول می‌کشد تا کامل شارژ شود.

گوشی شیائومی- کاماپرس

2- گوشی موبایل شیائومی مدل BLACK SHARK 5 PRO

قیمت این گوشی شیائومی 33 میلیون و 299 هزار تومان است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز موبایل می‌توانید به سایت بای صد مراجعه کنید. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی پرفروش قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را دارد و با برخورداری از نرخ نوسازی شگفت‌انگیز 144 هرتز، تصویر بسیار باکیفیت و خیره کننده‌ای را برای کاربران به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده قدرتمند این گوشی به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا بر‌می‌آید و  برای گیمینگ گزینه مناسبی است. دوربین سه گانه این گوشی شیائومی از حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار است که کیفیت بالای عکس‌های ثبت شده را تضمین می‌کند. این گوشی فایو جی از باتری با ظرفیت 4650 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع فقط 15 دقیقه طول می‌کشد تا کامل شارژ شود.

گوشی شیائومی- کاماپرس

3- گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra

قیمت این گوشی پرچمدار 37 میلیون و 189 هزار تومان است. نمایشگر 6.81 اینچی این گوشی شیائومی با روشنایی 1700 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتز، تصویر بسیار باکیفیتی را ارائه می‌دهد. پردازنده قوی این گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین کاملا مناسب است. دوربین این گوشی رده بالا از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و دو حسگر 48 مگاپیکسلی برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌هایی با کیفیت عالی را ثبت کنند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی فایو جی با برخورداری از فناوری شارژ سریع، در 36 دقیقه کامل شارژ می‌شود.

گوشی شیائومی- کاماپرس

4- گوشی موبايل شیائومی مدل Xiaomi 13 5G

این گوشی بالا رده 37 میلیون و 600 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.36 اینچی این گوشی با روشنایی تصویر 1200 نیت و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز، تصویر خیره کننده‌ای را مقابل چشمان کاربر قرار می‌دهد. پردازنده این گوشی گیمینگ برای اجرای بازی‌های سنگین قدرت بالایی دارد. دوربین سه گانه این گوشی فایو جی با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی عملکرد بسیار خوبی را در ثبت عکس‌های باکیفیت به نمایش می‌گذارد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی پرچمدار با برخورداری از توانایی شارژ سریع فقط به 38 دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد.

گوشی شیائومی- کاماپرس

5- گوشی موبايل شیائومی 13Ultra 5G

قیمت این گوشی بالا رده 64 میلیون تومان است. صفحه نمایش 6.73 اینچی این گوشی پرفروش با برخورداری از روشنایی 1300 نیت، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و نمایش یک میلیارد رنگ، تصویر بسیار باکیفیتی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. پردازنده قدرتمند این گوشی شیائومی در اجرای هیچ بازی سنگینی کم نمی‌آورد. دوربین این گوشی از چهار حسگر 50 مگاپیکسلی استفاده کرده که کیفیت فوق‌العاده‌ای برای عکس‌های ثبت شده به ارمغان می‌آورد. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی فایو جی یک روز کامل دوام می‌آورد و فقط به 35 دقیقه زمان برای کامل شارژ شدن نیاز دارد.

گوشی شیائومی- کاماپرس

خرید گوشی پرچمدار شیائومی از بای صد

فروشگاه اینترنتی بای صد، بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ را دارد. این شرکت که از سال 93 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است، به شما کمک می‌کند تا از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مورد نظر خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز