پرفروش ترین گوشی های موبایل برند های مطرح بازار چند؟

ژیوار

گوشی موبایل در یک دو هفته گذشته مثل بازار ارز و سکه نوسان زیادی داشته، اما در این بازار پرتلاطم پرفروش ترین گوشی موبایل مال کدام برند است؟
به گزارش کاماپرس، بعد از سرو صدا و شلوغی که در آغاز سال تحصیلی در بازار گوشی موبایل به راه افتاد، حالا کمی آرامش به این بازار برگشته است. البته این آرامش هیچ ربطی به ارزان شدن گوشی موبایل ندارد، فقط سطح تقاضا کمی کمتر از هفته های آخر شهریور و اوایل مهرماه شده است. اما در این بازار چه گوشی هایی محبوبیت بیشتری داشتند و از بقیه رقبا فروش بیشتری ثبت کردند؟

محبوبیت نوکیا و سامسونگ 

نگاهی به جدول گوشی های پرفروش بازار نشان می دهد گوشی موبایل نوکیا مدل 150 دو سیم‌ کارت همچنان محبوب است. این گوشی با قیمت ۷۴۰ هزار تومان در این جدول تنها گوشی زیر یک میلیون تومان است.
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت هم یکی دیگر از گوشی های پرفروش است. این گوشی با قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 M2004J19G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت هم با قیمت ۵ میلیون و ۳۳۹ هزا رتومان دیگر گوی پرفروش بازار موبایل است.
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۲۱S SM-A۲۱۷F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت هم به قیمت ۵ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
گوشی موبایل آنر مدل 9X STK-LX1 دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت هم میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S M2003J6A1G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128گیگابایت هم ۷ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
یکی دیگر از گوشی های پرفروش بازارگوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت است که ۸ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان قیمت دارد.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز