پرفروش ترین گوشی در بین دانش آموزان کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی مناسب برای دانش آموزان که محبوبیت زیادی هم داشته باشد اغلب در بین محصولات پوکو دیده می‌شود. این گوشی‌ها برای گیمینگ و برگزاری کلاس آنلاین مناسب بوده و اغلب صفحه نمایشی بزرگ دارند. همچنین این گوشی‌ها حافظه داخلی به نسبت بالایی داشته و اکثرا کیفیت دوربین متوسط و خوبی را عرضه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 گوشی پرفروش در بین دانش آموزان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی محبوب پوکو c40 در بین دانش آموزان

این گوشی دانش آموزی که انتخابی جذاب برای گیمینگ نیز به حساب می‌آید دارای ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی نزدیک به 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.71 اینچی داشته و ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین کیفیت دوربین‌های اصلی این محصول 13 و 2 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی محبوب سامسونگ آ 15 در بین دانش آموزان

برای دانش آموزانی که زیاد اهل گیم نیستند و یا سراغ گیم‌های سنگین نمی‌روند گوشی سامسونگ آ 15 جزو انتخاب‌های محبوب بوده و برای برگزاری کلاس آنلاین نیز قابل توجه است. این گوشی ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی داشته و با قیمت حدودی نزدیک به 9 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این محصول سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. همچنین کیفیت دوربین‌های این محصول 50 و 5 و 2 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

گوشی محبوب آنر x5 plus در بین دانش آموزان

این گوشی محبوب آنر با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی طراحی شده و با قیمت حدودی 4.5 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این محصول سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی داشته و ظرفیت باتری آن 5200 میلی آمپر ساعت است.

همچنین این گوشی دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

گوشی محبوب شیائومی Redmi A3 در بین دانش آموزان

این گوشی شیائومی سایز صفحه نمایش 6.71 اینچی را در اختیار دانش آموزان قرار داده و با قیمت حدودی 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی داشته و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. همچنین دو دوربین پشت این گوشی 8 و 0.08 مگاپیکسلی هستند و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل عنوان می‌شود.

گوشی محبوب پوکو با مدل M5s در بین دانش آموزان

این گوشی محبوب شیائومی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی را در اختیار کاربرهای خود قرار داده و ظرفیت حافظه داخلی آن 128 گیگابایت عنوان می‌شود. همچنین ظرفیت حافظه رم این محصول نیز 4 گیگابایت است.

این گوشی 4 دوربین 64 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو داشته و از اینترنت 4.5 جی پشتیبانی می‌کند. این گزینه بهترین انتخاب برای دانش آموزانی است که به صورت آنلاین و با گوشی در کلاس‌ها شرکت می‌کنند و دوربینی بسیار مناسب دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاآنردیجی کالاسامسونگشیائومیکالاتیک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز