پرفروش ترین گوشی اوپو در بازار کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش ترین گوشی اوپو در بازار اغلب با قیمت حدودی ۶ و ۷ میلیون تومانی به فروش می‌رسد و محصولی مناسب برای عکاسی و گیمینگ به حساب می‌آید. این گوشی اغلب ظرفیت حافظه داخلی و رم به نسبت بالایی داشته و صفحه نمایش با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های اوپو در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و هر یک را به طور جدا بررسی می‌کند.

گوشی اوپو با مدل A78 4G

این گوشی اوپو دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای بازی و عکاسی مناسب بوده و محصولی میان رده است که ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته داشته و قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد‌.

این محصول دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی در پشت داشته که برای عکس گرفتن و فیلمبرداری مناسب هستند و کیفیت دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است‌. علاوه بر آن سایز صفحه نمایش این گوشی اوپو ۶.۴۳ اینچی در نظر گرفته می‌شود.

قیمت روز لپ تاپ:

 

گوشی اوپو با مدل A58 4G

این محصول اوپو با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی طراحی شده و با قیمت حدودی ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. کیفیت دوربین‌های پشت این گوشی اوپو ۵۰ و ۲ مگاپیکسل عنوان شده و کیفیت دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است که می‌تواند تماس تصویری جذابی را بسازد‌. علاوه بر آن، این گوشی ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته باکیفیتی دارد و قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در سریع‌تر شارژ شدن گوشی نقش مهمی ایفا می‌کند.

این گوشی سایز صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی داشته و محصولی اقتصادی و میان رده است که ۱۹۲ گرم وزن دارد. همچنین رزولوشن صفحه نمایش این گوشی اوپو ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

گوشی اوپو با مدل A98 5G

این گوشی اوپو با سه دوربین ۶۴ و ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و با قیمت حدودی ۱۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی میان رده حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی داشته و ظرفیت حافظه رم آن ۸ گیگابایت است. همچنین ظرفیت باتری این مدل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و امکان شارژ سریع ۶۷ واتی آن وجود دارد.

سایز صفحه نمایش این محصول ۶.۷۲ اینچ عنوان شده و رزولوشن آن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این گوشی اوپو ۱۹۲ گرم وزن داشته و محصولی دو سیمکارته در نظر گرفته می‌شود که از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند‌.

گوشی اوپو با مدل A38

این گوشی اوپو با سایز صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بوده و شبکه اینترنت ۴ جی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی دارد و رزولوشن صفحه نمایش آن ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل است. همچنین این گوشی ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته داشته و قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی را عرضه می‌‌کند.

گوشی اوپو با مدل A55

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و قیمت آن حدود ۶ تا ۷ میلیون تومان است. این گوشی اوپو سایز صفحه نمایش ۶.۵۱  اینچی داشته و از شبکه اینترنت ۴ جی پشتیبانی می‌کند.

همچنین این محصول سه دوربین ۵۰ و ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. ظرفیت باتری نیز در این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی در آن وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندکالاتیک
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز