پرفروش ‌ترین پنکه بازار در آستانه تابستان + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

روزهای گرم تابستان در راه است و استفاده از پنکه برای خنک کردن محیط اتاق یا دفتر کار روش کم خرج‌تری محسوب می‌شود. چراکه با بودجه کمتری نسبت به خرید کولر می‌توان از پنکه‌های موجود بازار گزینه‌ای را انتخاب نمود.  پنکه‌ها معمولا با چرخش هوا و تولید باد باعث خنکی و همچنین تهویه هوای محیط می‌شوند. از طرفی امکان جابه جایی و حمل و نقل پنکه‌های ایستاده و رومیزی به راحتی فراهم است و می‌توان این پنکه‌ها را در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار داد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش‌ترین پنکه بازار می‌پردازد:

پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh با توجه به ویژگی‌هایی که دارد یکی از پرفروش‌ ترین پنکه‌های بازار است. این پنکه در ظاهر شبیه فن دیواری است اما به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. این پنکه رومیزی داره سه پره پلاستیکی است که می‌توان سرعت چرخش آن را در سه سطح تنظیم نمود. با توجه به اینکه وزن کمی دارد به راحتی جابه جا می‌شود و برای خنک کردن اتاق و قرار گرفتن روی میز کار مناسب است. این محصول در زمان تهیه این گزارش با تخفیف هفت درصدی در سایت دیجی کالا به قیمت 614 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پنکه برفاب مدل SF2020

این پنکه قابلیت تنظیم سرعت و ارتفاع دارد و می‌توان ارتفاع آن را تا 140 سانتی متر افزایش داد. سرعت آن را نیز می‌توان در سه حالت کند، متوسط و تند تنظیم کرد. پنکه برفاب مدل SF2020 دارای تایمری است که می‌تواند از برنامه ریزی هفت ساعته پشتیبانی کند. این محصول قابلیت چرخش تا 180 درجه را دارد و با توجه به دارا بودن پایه محکم، تعادل خود را حفظ می‌کند. رنگ مشکی پنکه برفاب مدل SF2020 با هفت درصد تخفیف در سایت دیجی کالا به قیمت 2 میلیون و 79 هزار تومان موجود است.

راز آسمان پایتخت

پنکه پارس خزر مدل 4010

این دستگاه به رنگ سفید و از نوع پنکه‌های ایستاده است که تا ارتفاع 100 سانتی متر امکان افزایش ارتفاع دارد. پنکه پارس خزر مدل 4010 دارای سه پره پلاستیکی است که می‌توان سرعت چرخش پره‌ها را در سه حالت تند، متوسط و کند تنظیم کرد. این پنکه ایستاده قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و مناسب اتاق و سالن است. پنکه پارس خزر مدل 4010 با 9 درصد تخفیف در سایت دیجی کالا به قیمت 2 میلیون و 350 هزار تومان قابل خرید و سفارش است.

پنکه پارس خزر مدل 4060R

این دستگاه سرمایشی امکان تغییر سرعت و ارتفاع تا 130 سانتی متر را به مصرف کننده می‎‌دهد. پنکه پارس خزر مدل 4060R دارای چهار پره پلاستیکی است که تنظیم سرعت چرخش آن به کمک کنترل از راه دور به راحتی امکان پذیر شده است. مصرف کننده می‌تواند همه تنظیمات پنکه از جمله گردش افقی، سرعت پره‌ها و تایمر را با استفاده از کنترل از راه دور تنظیم کند. همچنین قابلیت تایمری که برای این دستگاه سرمایشی پیش بینی شده است امکان انتخاب بازه‌های زمانی مختلف را به کاربر می‌دهد. پنکه پارس خزر مدل 4060R با هفت درصد تخفیف در سایت دیجی کالا به قیمت 2 میلیون و 790 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

این پنکه ایستاده پارس خزر با توجه به امکانات، یکی از پرفروش ‌ترین پنکه های بازار در آستانه تابستان است. پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBAدارای چهار پره پلاستیکی است که امکان تنظیم سرعت چرخش پره‌ها در شش سطح را برای مصرف کننده فراهم کرده است. این دستگاه سرمایشی، تایمر هشت ساعته‎‌ای دارد که می‌توان آن را در فواصل نیم ساعته تنظیم کرد. ضمن اینکه نمایشگر باکیفیتی روی دستگاه تعبیه شده که تنظیمات پنکه را می‌توان روی آن مشاهده کرد. کنترل ریموت پنکه نیز امکان تنظیمات کلی دستگاه را به کاربر می‌دهد. این پنکه با 9 درصد تخفیف در سایت دیجی کالا به قیمت 3 میلیون و 790 هزار تومان موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهردیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز