پرفروش ترین هندزفری انکر در تیر 1403 + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ترین هندزفری انکر را در بین محصولات بلوتوثی و بی سیم آن می‌توان پیدا کرد. این هندزفری‌ها اغلب مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و پاشیدن آب دارند و با قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند که در اکثر مدل‌های پرفروش قیمت زیر 1 میلیون تومانی را می‌توان دید. این محصولات بازدهی باتری به نسبت بالایی دارند و کیفیت صدای مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هندزفری‌های انکر در تیر 1403 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هندزفری انکر پرفروش Soundcore R5Oi

این محصول انکر با مقاومت مناسبی در برابر عرق و رطوبت طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 899 هزار تومان به فروش می‌رسد. نسخه بلوتوث به کار رفته در این هندزفری انکر 5.3 بوده و در آن قابلیت حذف نویز عرضه نشده است. همچنین این هندزفری دارای نشانگر ال ای دی بوده و محدوده عملکرد ده متری دارد. بازدهی باتری در این محصول برای مکالمه و موسیقی 10 ساعت عنوان شده و همراه با کیس این بازدهی تا 30 ساعت می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

هندزفری انکر پرفروش Soundcore Liberty 4 NC A3947

این هندزفری انکر با سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس و ویندوز سازگاری داشته و با قیمت 3 میلیون و 599 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین این محصول از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی کرده و مقاومت مناسبی در برابر پاشیدن مایعات دارد. همچنین این هندزفری با نشانگر ال ای دی طراحی شده و بازدهی باتری آن تا 10 ساعت است که با کیس به 50 ساعت می‌رسد. در این محصول از تکنولوژی حذف نویز استفاده شده و در آن می‌توان صدایی شفاف را تجربه کرد.

هندزفری انکر پرفروش JP-AB R100 BNH

این هندزفری انکر پرفروش دارای مقاومتی مناسب در برابر رطوبت بوده و با قیمت 1 میلیون و 99 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از نسخه بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند، امکان حذف نویز نداشته و بازدهی باتری آن تا 6.5 ساعت در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول کیفیت صدای مناسبی عرضه کرده و با ده دقیقه شارژ کردن امکان استفاده 1 ساعته از آن وجود دارد. قطر درایور این هندزفری 10 میلی متر عنوان شده و قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه آن فراهم می‌شود.

هندزفری انکر پرفروش Soundcore P25i

این محصول با نشانگر ال ای دی و مقاومت مناسب در برابر رطوبت طراحی می‌شود و قیمت آن 764 هزار تومان است. بازدهی باتری این هندزفری انکر 32 ساعت بوده و همراه با آن سری سیلیکونی در سایز‌های مختلف نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول محدوده عملکرد 10 متری داشته و قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه را فراهم می‌کند. همچنین این هندزفری انکر قطر درایور 10 متری داشته و از نسخه بلوتوث 5.0 بهره می‌برد.

هندزفری انکر پرفروش Soundcore A20i

این هندزفری انکر با بازدهی باتری تا 28 ساعت طراحی شده و با قیمت 934 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که نشانگر ال ای دی دارد، امکان استفاده از نشانگر ال ای دی را فراهم کرده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت نشان می‌دهد. همچنین این هندزفری بلوتوثی بدون قابلیت حذف نویز ارائه شده و در آن قابلیت تنظیم صدا از روی دستگاه نیز وجود دارد. همچنین نسخه بلوتوث به کار رفته در این هندزفری انکر 5.3 است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاانکرتکنولایفکالاتیک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز