پرفروش ترین مبل راحتی تک نفره کدام است؟

Time To Relax. Handsome Young Man Holding Hands Behind Head While Sleeping On The Couch Stock-کاماپرس
ژیوار

انتخاب مبل راحتی مناسب علاوه بر تأثیر مثبت بر نمای محیطی، می‌تواند آرامش و رفاه کاربران را تضمین کند. مبل‌های راحتی تک نفره با قابلیت تختخواب شو برای کاربران با محدودیت فضای منزل توصیه می‌شود. نوع اسفنج بکار رفته در قسمت نشیمنگاه مبل راحتی بهتر است از جنس اسفنج 30 یا 35 کیلویی باشد تا در استفاده دراز مدت از این محصول، کاربر شاهد نشست بخش نشیمنگاه نباشد و ظاهر مبل مانند روز اول محکم باقی بماند. با توجه به استفاده زیاد روزمره از این محصول، بهتر است محصولی خریداری شود، که از قابلیت شستشوی روکش برخوردار باشد.

کاماپرس در این گزارش، با جستجو در سایت‌های اینترنتی، به معرفی پرفروش‌ترین مبل راحت تک نفره موجود در بازار می‌پردازد.

مبل راحتی تک نفره مدل لاوست بزرگسان 73706

این مدل مبل راحتی تک نفره، در هنگام تهیه این گزارش، با قیمت حدودی 6 میلیون و 550 هزارتومان به فروش می‌رسد. این محصول با اسفنج باکیفیت 35 کیلویی توان تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد و همین امر به دوام بیشتر این مبل کمک می‌کند. روکش این محصول از جنس پارچه پورش است و به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد. بدنه این مبل نیز از جنس چوب و فلز مستحکمی ساخته شده و کیفیت آن را تضمین می‌کند.

مبل راحتی تک نفره مدل لاوست بزرگسان 73706-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مبل راحتی تک نفره مدل صدف

این مدل مبل راحتی تک نفره با قیمت حدودی 6 میلیون و 800 هزارتومان، از قابلیت تختخواب شو برخوردار است؛ بنابراین خرید آن برای خانه‌های با متراژ محدود، جهت صرفه‌جویی در فضا بسیار توصیه می‌شود. اسفنج بکار رفته در نشیمنگاه این محصول با بدنه فلزی از نوع 20 کیلویی بکار رفته و افراد تا وزن حداکثر 120 کیلو می‌توانند با خیال راحت از این مبل استفاده کنند.

مبل راحتی تک نفره مدل صدف-کاماپرس

مبل راحتی ی تک نفره شاهان دکور مدل سومر

این مدل مبل راحتی تک نفره حدود 8 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول در عین داشتن ظاهری ساده، مناسب منازل با طراحی دکوراسیون مدرن است. این مبل راحتی نشیمنگاه نرم و بسیار راحتی دارد و اسفنج 30 کیلویی در آن بکار رفته است. علاوه بر چهار پایه اصلی، یک پایه کمکی نیز این محصول درنظر گرفته شده تا از نشست احتمالی آن در استفاده دراز مدت جلوگیری شود.

مبل راحتی ی تک نفره شاهان دکور مدل سومر-کاماپرس

مبل راحتی تک نفره مدل میران

این مدل مبل راحتی تک نفره با قیمت حدودی 6 میلیون تومان باب دل کاربران مینیمال پسند است. مزیت مهم این محصول وزن سبک آن است و تنها 7 کیلوگرم وزن دارد. این مبل راحتی در عین سبکی می‌تواند تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند. جنس بدنه و کلاف این محصول از فلز مقاوم است.

مبل راحتی تک نفره مدل میران-کاماپرس

مبل راحتی یک نفره لوکا مبل مدل مینیمال

این مدل مبل راحتی تک نفره با قیمت حدودی 8 میلیون تومان در دو رنگ طوسی روشن و تیره تولید می‌شود. بدنه چوبی این محصول از چوب راش روس ساخته شده و در بخش نشیمنگاه آن از مرغوب‌ترین نوع اسفنج، یعنی اسفنج 35 کیلویی استفاده شده است. جنس پارچه این مبل تدی چینی است که با توجه به سبک مینیمال آن، توانسته توجه و رضایت کاربران را به خود جلب کند.

مبل راحتی یک نفره لوکا مبل مدل مینیمال-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : باروسچندسو
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز