پرفروش ترین لپ تاپ سری ZenBook کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لپ تاپ سری ZenBook جزو سری‌های پرفروش بوده و خریداران زیادی را به خود جذب می‌کند. این محصول که برای کاربرد عمومی و مالتی مدیا یا حتی حرفه‌ای مناسب است، با سری پردازنده‌های گوناگونی ارائه شده و حافظه داخلی و رم متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول در اغلب موارد صفحه نمایشی 14 اینچی داشته و وزنی در حدود 1.5 کیلوگرم دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های ایسوس که با سری ZenBook ارائه شده‌اند را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

لپ تاپ سری ZenBook با مدل 14X Q410VA

این لپ تاپ سری ZenBook با نوع کاربرد مالتی مدیا و حرفه‌ای طراحی شده و ابعاد نمایشگر 14 اینچی دارد. این محصول با سری پردازنده Core i5 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 512 و 8 گیگابایت است. این محصول 1.56 کیلوگرم وزن داشته و پوشش نمایشگر آن شفاف در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، ظرفیت باتری این محصول 70 وات ساعت بوده و قابلیت تشخیص چهره نیز دارد. اسپیکر این محصول هارمن کاردن بوده و زمان پاسخ گویی آن 0.2 میلی ثانیه است.

 

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ سری ZenBook با مدل 14X Q420VA

این لپ تاپ از سری پردازنده Core i7 پشتیبانی کرده و سازنده پردازنده گرافیکی آن اینتل است. این محصول که دارای نمایشگری 14.5 اینچی بوده و کاربردی مالتی مدیا و حرفه‌ای دارد، به طور کلی 1.56 کیلوگرم وزن داشته و استفاده از آن برای تمام افراد توصیه می‌شود. علاوه بر آن، این لپ تاپ سری ZenBook ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی داشته و ظرفیت باتری آن 70 وات ساعت است. این محصول ایسوس با قابلیت تشخیص چهره و کیبورد با نور پس زمینه طراحی شده و امکان نمایش 1 میلیارد رنگ را دارد.

لپ تاپ سری ZenBook با مدل 14X UX3404VA

این محصول ایسوس با حافظه داخلی 1 ترابایتی و رم 16 گیگابایتی عرضه شده و کاربردی عمومی و مالتی مدیا دارد. این لپ تاپ سری ZenBook با سازنده پردازنده گرافیکی اینتل طراحی شده و از سری پردازنده Core i5 استفاده می‌کند. علاوه بر آن، این لپ تاپ 14.5 اینچی، ظرفیت باتری 70 واتی داشته و کیبورد آن همراه با نور پس زمینه ارائه شده است.

لپ تاپ سری ZenBook با مدل Duo UX8406MA

این لپ تاپ ایسوس که با کاربرد عمومی و مالتی مدیا طراحی شده، دارای نمایشگری 14 اینچی و شفاف بوده و از سری پردازنده Ultra 9 بهره می‌برد. این محصول، ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی و رم 32 گیگابایتی داشته و سازنده پردازنده گرافیکی آن اینتل است. این لپ تاپ سری ZenBook وزن 1.65 کیلوگرمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ظرفیت باتری آن 75 وات در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این محصول دارای 16 عدد هسته پردازشگر بوده و امکان استفاده‌ای مناسب و طولانی مدت را فراهم می‌کند.

لپ تاپ سری ZenBook با مدل Flip OLED UP3404VA

این مدل از لپ تاپ سری ZenBook با ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی طراحی شده و سری پردازنده آن Core i7 است. این محصول برای کاربرد عمومی و مالتی مدیا مناسب بوده و وزن 1.5 کیلوگرمی دارد. علاوه بر آن، این لپ تاپ ایسوس ظرفیت باتری 75 وات ساعتی داشته و تعداد هسته پردازشگر آن 12 عدد در نظر گرفته می‌شود. این محصول پنل OLED داشته و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایفکالاتیکلپتاپیفایلیپک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز