پرفروش ترین عطر زنانه معتدل برای خانم های شیک پسند

عطر زنانه-کاماپرس
ژیوار

عطرهای چهار فصل بیشتر برای آن دسته افرادی که می‌خواهند از یک عطر خاص برای تمام فصول خود استفاده کنند مناسب است. این عطرها عموما دارای رایحه معتدل هستند و برای اکثر جاها و زمان‌ها انتخاب مناسبی به شمار می‌آیند. عطرهای معتدل که معمولا نه چندان گرم و نه چندان سرد هستند علاوه بر ایجاد حس شادابی و نشاط باعث صرفه‌جویی در هزینه خانم‌هایی که علاقه بسیاری به دنیای عطر و ادکلن دارند می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت عطر افشان، پرفروش‌ترین عطر زنانه معتدل برای خانم‌های شیک‌پسند را معرفی می‌کند.

1-عطر ورساچه برایت کریستال زنانه

این عطر که یکی از معروف‌ترین عطرهای برند ورساچه است با رایحه ای ملایم و شیرین که سبک گلی میوه ای دارد، انتخاب بسیاری از خانم‌هاست. این عطر با رایحه‌ای که دارد برای غلبه بر استرس و اضطراب مناسب است و باعث ایجاد تعادل روحی و هیجان بالا می‌شود و مطمئنا هر خانمی با اولین پاف این عطر متوجه حس آرامش و انرژی مثبت آن خواهد شد. این عطر همچنین به علت داشتن طبعی معتدل برای تمام فصول سال قابل استفاده است. در این عطر از رایحه‌های گل صدتومانی، مگنولیا، نیلوفر آبی، مشک، کهربا و چوب ماهون استفاده شده است.

1-عطر ورساچه برایت کریستال زنانه

2-عطر اکلت لانوین زنانه

عطر اکلت لانوین که یکی از عطرهای چهار فصل با رایحه ملایم و معتدل است برای خانم های شیک‌پوش و سرزنده مناسب می‌باشد. این عطر که در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن وارد شد دارای رایحه های گلی است و بویی بی‌نظیر ایجاد می‌کند که توجه هر خانمی را به سرعت جلب خود می کند. این عطر همچنین دارای ترکیباتی مثل مشک، کهربا، سدر، درخت نارنج، گل صدتومانی، شکوفه هل و یاس بنفش است.

دریان سفر امید

2-عطر اکلت لانوین زنانه

3-عطر ساندرلینگ زنانه

این عطر خاص با ظاهری ساده اما شیک، توانسته جای خود را در بین بهترين عطرهای چهار فصل زنانه در جهان باز کند. یکی از دلایل محبوبیت این عطر شباهت بوی آن با ادکلن گران‌قیمت و پرطرفدار مادمازل شنل است که پس از اسپری کردن طراوت و رایحه انرژی‌بخش ترنج را به مشام می‌رساند. در آخر هم نت‌های پایانی باعث القای حس قدرت در زنان بالغ می‌گردد. این عطر دارای ترکیباتی مثل ترنج، جعفری، نت های سبز، یاسمن، گل رز و یاس بنفش است.

3-عطر ساندرلینگ زنانه

4-ادوپرفیوم کوکو مادمازل شنل

به جرات می‌توان یکی از بهترین و خوشبوترین عطرهای دنیا را مادمازل شنل دانست. این عطر رایحه‌ای معتدل و در عین حال فوق‌العاده دارد که در تمام فصول سال قابل استفاده است. این عطر با ماندگاری بالایی که دارد دارای طبعی شیرین است و برای خانم‌هایی که می‌خواهند حس شادابی و سرزندگی را همیشه به همراه داشته باشند، بهترین گزینه است. در این عطر از ترکیباتی مثل ترنج، پرتقال، گریپ فروت، مشک، وانیل، نعناع هندی و خس خس استفاده شده است.

4-ادوپرفیوم کوکو مادمازل شنل

5-عطر دیور جادور زنانه

این عطر لوکس زنانه در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شد که دارای رایحه گلی میوه‌ای بوده و باعث ایجاد طبعی معتدل و شیرین می‌شود و به عنوان یک عطر چهار فصل به حساب می‌آید. رایحه این عطر باعث ایجاد حسی عمیق همراه گرمایی ملایم و عاشقانه در خانم‌های بااعتماد به نفس و جسور می‌شود. همچنین با استشمام این عطر حس شادی همراه با تعادل درونی ایجاد می‌شود. در این عطر از روایحی مثل ترنج، نارنگی ماندارین، مگنولیا، هلو، خربزه، رز، فریزیا، بنفشه، یاس، گل برف، گل مریم و ارکیده استفاده شده است.

5-عطر دیور جادور زنانه

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشان
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز