پرفروش ترین سرم ضدچروک مناسب سنین بالای 40 سال

سرم ضدچروک-کاماپرس
ژیوار

سرم‌های ضدچروک با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی، باعث کاهش و از بین رفتن خطوط سطحی پوست می‌شوند و در صورت تداوم استفاده، چروک‌های عمیق را هم در پوست صورت و گردن خود نخواهید دید. از آنجاکه روند پیری پوست از 40 سالگی آغاز می‌شود، بهترین زمان برای پیشگیری از چین و چروک پوست این سن است.

کاماپرس، 5 مورد از پرفروش‌ترین سرم‌های ضدچروک مناسب سنین بالای 40 سال را معرفی می‌کند.

1- سرم ضدچروک آردن مناسب سنین بالای 40 سال

این سرم خاصیت سفت کنندگی برای صورت و گردن دارد و قابلیت نفوذپذیری آن بالا گزارش شده است. این محصول با وجود کلاژن و الاستین و اثر شبه بوتاکسی، پوست را لیفت و محکم می‌کند و به مرور باعث از بین رفتن چین و چروک‌های پوست صورت و گردن می‌شود. از دیگر مزایای این محصول، ضد حساسیت، مغذی و شفاف کننده و کاهش لکه‌های تیره پوست را می‌توان برشمرد.

قیمت این سرم ضدچروک 25 میل، 530 هزار تومان است.

سرم ضدچروک-کاماپرس

دریان سفر امید

 

2- سرم ضدچروک الارو مناسب سنین بالای 40 سال

این سرم از ماتریکسیل سنتتیک 6 و Lift Essenceتشکیل شده است و خاصیت کلاژن سازی و مرطوب کنندگی دارد. در این محصول از عصاره برگ کرفس استفاده شده و همین هم خاصیت لیفتینگی برای پوست دارد. از دیگر ویژگی‌های این سرم ضد چروک جلوگیری از شل شدن عضلات صورت و افتادگی آن‌ها و حاوی بافتی سبک و جاذب سریع پوست عنوان شده است. این سرم مناسب انواع پوست است.

قیمت این سرم ضدچروک 30 میل، 720 هزار تومان است.

سرم ضدچروک-کاماپرس

3- سرم ضدچروک ژنوبایوتیک مناسب سنین بالای 40 سال

یکی از بهترین سرم‌های ضد چروک و آبرسان ایرانی این مدل و مناسب انواع پوست است. این محصول حاوی هیالورونیک اسید، عصاره مروارید و ویتامین C است. از مزایای این سرم می‌توان از جذب و تاثیر گذاری بالا و حفظ رطوبت پوست در روز و شب نام برد. همچنین این سرم خاصیت درخشان کنندگی و نرم کنندگی هم دارد.

قیمت این سرم ضدچروک 50 میل، 500 هزار تومان است.

سرم ضدچروک-کاماپرس

4- سرم ضدچروک بالانس مناسب سنین بالای 40 سال

این سرم مدل سم مار و کلاژن دریایی است که بافتی سبک دارد و فاقد چربی است. عملکردی مطابق بوتاکس، جوانساز و رفع چروک‌های پنجه کلاغی از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود.

قیمت این سرم ضدچروک 30 میل، 160 هزار تومان است.

سرم ضدچروک-کاماپرس

5- سرم ضدچروک گریفین مناسب سنین بالای 40 سال

این سرم مناسب پوست‌های خشک و مستعد چروک است. در تولید این محصول از روغن هسته انگور، جوجوبا و درخت چای استفاده شده و با خاصیت کلاژن سازی که دارد روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. این محصول همچنین آبرسان و نرم کننده هم هست.

قیمت این سرم ضدچروک 30 میل، 720 هزار تومان است.

سرم ضدچروک-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : رایا میکاپهیلادرم
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان