پرفروش ترین ست موس و کیبورد گیمینگ در تابستان 1403

ژیوار

پرفروش‌ترین ست موس و کیبورد گیمینگ اغلب قیمتی در حدود 1.5 میلیون تومان دارد و در آن از نورپردازی RGB استفاده شده است. این محصولات با استفاده از درگاه یو اس بی به سیستم وصل می‌شوند و امکان اتصال بدون سیم ندارند. همچنین حسگر موس مدل‌های پرفروش از نوع اپتیکال است و در اغلب موارد، کیبورد کابلی در حدود 1.5 متر دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ست موس و کیبورد گیمینگ را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ست موس و کیبورد گیمینگ KBM255G کینگ استار

این ست موس و کیبورد گیمینگ با 104 عدد کلید کیبورد و 7 عدد کلید موس طراحی شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 482 هزار تومان به فروش می‌رسد. نوع رابط در این مدل، درگاه یو اس بی است و با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگاری دارد. تعداد ضربه پذیری این محصول 3 میلیون بار است و طول کابل آن به 1.5 متر می‌رسد. این ست کینگ استار، با کیبورد 670 گرمی و موس 125 گرمی ارائه می‌شود و نورپردازی RGB دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ست موس و کیبورد گیمینگ GKM 8205 تسکو

این ست موس و کیبورد تسکو دارای نوع رابط یو اس بی است و با قیمت 1 میلیون و 625 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول با 110 کلید کیبورد و 8 کلید موس عرضه شده است و با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگاری دارد. همچنین وزن کیبورد در این ست 700 گرم و وزن موس نیز 143 گرم است. این محصول با طول کابل 1.8 متری و دکمه DPI بر روی موس در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد و تکیه گاه مچ دست نیز دارد.

ست موس و کیبورد گیمینگ GMK-5010

این محصول با طول کابل 1.5 متری و وزنی در حدود 1 کیلوگرم طراحی شده است و با قیمت 1 میلیون و 285 هزار تومان به فروش می‌رسد. بر روی کیبورد این ست، حروف فارسی نیز حک شده‌اند و نوع حسگر موس آن اپتیکال است. این ست موس و کیبورد گیمینگ با 104 کلید در کیبورد و 6 کلید در موس طراحی می‌شود و نوع رابط کابل یو اس بی دارد. همچنین کیبورد این محصول با قسمت دستگیره ارائه می‌شود. این دستگاه با سیستم عامل‌های مختلف ویندوز، مک، لینوکس و اندروید سازگار است.

ست موس و کیبورد گیمینگ YKB913+M115

این ست موس و کیبورد گیمینگ با حداکثر سرعت 100 میلی ثانیه طراحی شده است و با قیمت 1 میلیون و 450 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول نوع رابط کابل یو اس بی دارد و تعداد کلید کیبورد و موس آن به ترتیب 104 و 4 عدد است. همچنین این ست، نور پس زمینه ترکیبی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و وزن آن در کل به 500 گرم هم نمی‌رسد.

ست موس و کیبورد گیمینگ KBM285G کینگ استار

این محصول با نوع رابط یو اس بی طراحی شده است و با قیمت 1 میلیون و 649 هزار تومان فروخته می‌شود. تعداد کلید کیبورد در این مدل 104 عدد و تعداد کلید موس آن 6 عدد است. این ست موس و کیبورد گیمینگ بدون تکیه گاه مچ دست طراحی می‌شود و نورپردازی RGB نیز دارد. وزن موس در این مدل 151 گرم و وزن کیبورد 670 گرم است. این ست طول کابل 1.5 متری دارد و ضربه پذیری آن به 5 میلیون بار کلیک می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالادیجی لند
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز