پرفروش ترین ساعت هوشمند برای استفاده روزمره + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت هوشمند مناسب برای کاربرد روزمره، اغلب دارای قابلیت‌های مربوط به حالت‌های ورزشی مختلف بوده و امکان مکالمه را فراهم می‌کند. این محصولات که با قیمت‌های بسیار متنوعی در بازار به فروش می‌رسند، در برندهای مختلفی نیز محبوبیت داشته و اکثرا از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازار برای استفاده روزمره را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

ساعت هوشمند برای استفاده روزمره HK9 Pro Plus

این ساعت هوشمند که برای استفاده روزمره و ورزشی در نظر گرفته شده قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام را داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 490 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. این محصول ظرفیت باتری 420 میلی آمپر ساعته داشته و با سیستم عامل‌های اندروید 7 و بالاتر و آی او اس 10 و بالاتر سازگار است.

همچنین این ساعت هوشمند که قابلیت مکالمه نیز دارد، بازدهی باتری 3 تا 5 روزه داشته و از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کنند. این محصول دارای ویبره، پایش حالت خواب، یادآوری عدم تحرک و قطب نما بوده و امکان پیدا کردن گوشی از طریق ساعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند برای استفاده روزمره Mibro Lite 2

این ساعت هوشمند با ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعته طراحی شده و با قیمت 2 میلیون و 490 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و جنس بدنه فلزی دارد. علاوه بر آن، این ساعت از 60 حالت ورزشی مختلف استفاده می‌کند و با استفاده عادی توان شارژدهی 12 روزه را خواهد داشت.

این محصول قابلیت مکالمه را داشته و همراه با ویبره طراحی شده است. همچنین در این مدل انواع امکانات مانند سنسور پایش سطح استرس، کنترل سلامت زنان و ماشین حساب یا پیدا کردن گوشی از طریق ساعت وجود دارد.

ساعت هوشمند برای استفاده روزمره T800 Ultra

این ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام ارائه شده و با قیمت 329 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 200 میلی آمپر ساعته داشته و با سیستم عامل‌های اندروید 7 به بالا و آی او اس 10 به بالا سازگاری دارد.

این ساعت هوشمند دارای گام شمار، پایش وضعیت خواب، امکان تنظیم ساعت و تاریخ و روشن شدن خودکار صفحه با آوردن دست به سمت بالا بوده و قابلیت رمز گذاری و قفل رمز در آن فراهم شده است.

ساعت هوشمند برای کاربرد روزمره Mibro T1 New 2022

این ساعت هوشمند برای کاربرد روزمره با سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 8.5 و بالاتر سازگار بوده و با قیمت 1 میلیون و 739 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام را داشته و ظرفیت باتری آن نیز 250 میلی آمپر ساعت است.

این محصول از 20 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و در آن قابلیت شخصی سازی واچ فیس، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر، نمایش روز و ساعت و پشتیبانی از 15 زبان مختلف وجود دارد.

ساعت هوشمند برای کاربرد روزمره سامسونگ گلکسی واچ 6 classic

این ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید 10 و بالاتر سازگاری داشته و با قیمت 13 میلیون و 400 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول قابلیت مکالمه را عرضه کرده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت هوشمند ظرفیت باتری 425 میلی آمپر ساعته داشته و در آن امکان استفاده از قابلیت ویبره وجود دارد.

این ساعت سایز صفحه نمایش 1.5 اینچی داشته و مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و خاک نشان می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندکالاتیک
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز