پرفروش ترین ترازوهای هوشمند سلامتی در بازار

با توجه به ارتقای آگاهی افراد در رابطه با سواد سلامت، ترازو هوشمند با قابلیت ارائه و نمایش شاخص‌های سلامت یکی از ابزار ضروری هر خانه محسوب می‌شود. این ترازو علاوه بر محاسبه دقیق وزن بدن، داده‌های ضروری همچون شاخص توده بدنی BMI، درصد چربی بدن، میزان آب بدن، وزن ماهیچه‌ها و استخوان‌ها و حتی سن بیولوژیک بدن را نشان می‌دهد. امروزه انواع مختلف ترازوی هوشمند با طراحی‌های شکیل و مدرن عرضه شده که با یک جستجوی ساده در فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین مدل آن را انتخاب و خریداری کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب پرفروش‌ترین ترازوهای هوشمند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را معرفی می‌کند.

1- ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Smart-Scale2

ترازوی هوشمند شیائومی در ابعاد ۲۸x۲۸x۲.۲ سانتی‌متر و با قابلیت محاسبه شاخص توده‌ی بدنی (BMI) توسط نرم‌افزار تولید و عرضه شده است.

محاسبه شاخص توده‌ی بدنی (BMI) توسط نرم‌افزار، دارا بودن ورژن بلوتوث، سازگاری با سیستم عامل اندروید و ای او اس، قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، طراحی کلاسیک و سبک، سیستم خاموشی خودکار و مصرف پایین برخی از ویژگی‌های این ترازو است.

راز آسمان پایتخت

قیمت ترازوی هوشمند شیائومی در دیجی کالا 845 هزار تومان است.

2- ترازو هوشمند مدل M-300

ابعاد این ترازو ۲۶x۲۶x۵ سانتی‌متر بوده و بیشترین وزن قابل تحمل آن 180 کیلوگرم است. این ترازوی دارای قابلیت اندازه گیری شاخص سلامت، با منبع انرژی باتری کار می‌کند و دارای نشانگر LED است.

بیشتر بخوانید:

ترازوی دیجیتال هوشمند مدل M-300 به قیمت 580 هزار تومان فروخته می‌شود.

3- ترازو دیجیتال مدل sinocare

ترازوی بلوتوث‌دار هوشمند مدل BL-2875، دارای تکنولوژی آنالیز امپدانس بیوالکتریکی (BIA) بوده که علاوه بر محاسبه دقیق وزن بدن، داده‌های مورد نیاز برای تشخیص سلامت را نیز نشان می‌دهد.

نمایش شاخص توده بدنی، درصد چربی بدن، میزان آب بدن، وزن ماهیچه و استخوان، درصد پروتئین، سن بدن و برخی شاخص‌های دیگر این دستگاه را نسبت به مدل‌های مشابه متمایز کرده است. قیمت این ترازو در دیجی کالا یک میلیون و 350 هزار تومان است.

4- ترازو دیجیتال مدل bodyfat

نمایش عدد BIA  و BMI برخی از شاخص‌های این ترازوی هوشمند است. ترازوی مذکور با طراحی مدرن و مانیتور بزرگ اطلاعات کاملی از وضعیت جسمانی افراد را به نمایش می‌گذارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

ابعاد این دستگاه ۲۹x۲۷x۲.۳ سانتی‌متر بوده و تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می‌کند. این ترازوی هوشمند با قابلیت اندازه گیری شاخص سلامتی و سیستم خاموشی خودکار، با قیمت 1 میلیون و 250 هزار تومان عرضه شده است.

5- ترازو دیجیتال جامپر مدل JPD- 200B

این ترازوی هوشمند با ابعاد ۲۸x۲۸x۳ سانتی‌متر، علاوه بر وزن دقیق، درصدهای عضله، رطوبت بدن، چربی، پروتئین و استخوان، نرخ سوخت و ساز پایه و سن بیولوژیک بدن را نشان می‌دهد.

مصرف کم، کالیبراسیون خودکار، فناوری بلوتوث و سازگاری با سیستم عامل Android و IOS، ارسال بازخورد سلامتی بعد از اندازه گیری توسط نرم افزار فارسی و همچنین نمایشگر یکپارچه با قابلیت پنهان شونده برخی از ویژگی‌های این دستگاه است.

قیمت این ترازوی هوشمند در دیجی کالا 1 میلیون و 580 هزار تومان است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز