پرفروش ترین تبلت شیائومی با حافظه داخلی بالا کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تبلت شیائومی مناسب با حافظه داخلی بالا اغلب برای کاربرد طراحی مناسب بوده و بدون سیمکارت یا قابلیت مکالمه است. این محصولات همگی دوربینی قابل قبول داشته و سایز صفحه نمایش ۱۰ تا ۱۲ اینچی دارند. همچنین این تبلت‌ها رزولوشن بالایی داشته و کیفیت صفحه نمایش بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. در این تبلت‌ها امکان نمایش ۱ میلیارد رنگ و یا بیشتر از آن وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین تبلت‌های شیائومی با حافظه داخلی بالا را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

تبلت شیائومی با مدل Pad 6s Pro

این تبلت شیائومی دارای ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی بوده و سایز صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی دارد. این محصول ظرفیت باتری ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی داشته و قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این تبلت دارای حسگر اثر انگشت کنار قاب است.

این تبلت شیائومی با حالت نویزگیر عرضه شده و ۴۹۰ گرم وزن دارد. این محصول بدون سیمکارت کاربردی مناسب برای طراحی داشته و از ۶۸ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. همچنین این تبلت رزولوشن ۲۰۳۲ در ۳۰۴۸ پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کیفیت دوربین اصلی این تبلت ۵۰ مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسل است‌.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

تبلت شیائومی با مدل Redmi pad SE

این محصول با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی طراحی شده و محصولی بدون سیمکارت است. کیفیت دوربین اصلی این تبلت ۸ مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است‌. این تبلت با ظرفیت باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعته ارائه شده و قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی دارد.

همچنین این تبلت شیائومی رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ داشته و نرخ تازه سازی تصویر آن ۹۰ هرتز است. شدت روشنایی صفحه نمایش این محصول نیز ۴۰۰ نیت در نظر گرفته می‌شود. صفحه نمایش این تبلت ۱۱ اینچ بوده و وزن آن ۴۷۸ گرم است.

تبلت شیائومی با مدل Pad 6

این تبلت شیائومی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی طراحی شده و محصولی مناسب برای طراحی به حساب می‌آید. این مدل که بدون سیمکارت است، دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو بوده و ظرفیت باتری ۸۸۴۰ میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن این محصول از قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

این تبلت سایز صفحه نمایش ۱۱ اینچی داشته و ۱ میلیارد رنگ را نمایش می‌دهد. همچنین رزولوشن صفحه نمایش این تبلت ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل بوده و نرخ تازه سازی تصویر آن ۱۴۴ هرتز خواهد بود.

تبلت شیائومی با مدل Redmi pad

این تبلت با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی عرضه شده و سایز صفحه نمایش ۱۰.۶۱ اینچی دارد. این محصول ظرفیت باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار داده و از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی داشته و نرخ تازه سازی تصویر ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این تبلت شیائومی بدون سیمکارت ۴۶۵ گرم وزن دارد و جنس بدنه آن آلومینیومی است. همچنین رزولوشن صفحه نمایش در این محصول ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و امکان نمایش ۱ میلیارد رنگ را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بارسلبروزکالاشیائومی
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز