پرفروش ترین بستنی ساز خانگی برای روزهای گرم تابستان + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بستنی از خوشمزه‌های شیرین و لذت بخش تابستان و درواقع یار جدا نشدنی این فصل محسوب می‌شود. لذت خوردن بستنی در روزهای گرم تابستان وقتی بیشتر می‌شود که بتوانیم انواع بستنی‌های میوه‌ای، شکلاتی و ساده را در خانه تهیه کنیم. درست کردن بستنی خانگی در بستنی ساز باعث می‌شود که بستنی دلخواهمان همیشه در فریزر موجود باشد و هزینه تهیه آن نیز از بستنی‌های آماده و کارخانه‌ای به مراتب پایین‌تر خواهد بود. از طرفی برخی افراد نسبت به مواد به کار رفته در بستنی‌های آماده حساسیت غذایی دارند، استفاده از بستنی ساز خانگی کمک می‌کند تا بستنی خود را با مواد اولیه دلخواه و بدون حساسیت غدایی درست کنیم.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش ترین بستنی سازهای خانگی برای روزهای گرم تابستان می‌پردازد:

بستنی ساز جیپاس مدل 63027

بستنی ساز جیپاس مدل 63027 کاسه‌ای با گنجایش 1.5 لیتری برای یک خانواده چهار نفره مناسب است. برای استفاده از این دستگاه بستنی ساز کافی است مواد اولیه را داخل کاسه بریزید و دستگاه را روشن کنید. بستنی شما پس از سی دقیقه آماده است و باید حدودا نیم ساعت دیگر در فریزر قرار داشته باش تا آماده سرو شود. این بستنی ساز به قیمت 2 میلیون و 731 هزار و 520 تومان در بازار موجود است.

بستنی ساز خانگی PINK BUNNY

با این بستنی ساز می‌توانید انواع بستنی‌ها و دسرهای یخی را به صورت قیفی درست کنید. بستنی ساز خانگی PINK BUNNY دارای کاسه یک لیتری است که برای یک خانواده کوچک مناسب است. این دستگاه محبوب بچه‌ها به شمار می‌رود چون کار کردن با آن آسان است و خود بچه‌ها هم می‌توانند بستنی دلخواهشان را آماده کنند. بستنی ساز خانگی PINK BUNNYبه قیمت 6 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بستنی ساز کوئیزینارت مدل ICE40BCE

مهمترین ویژگی این دستگاه بستنی ساز این است که دو کاسه جداگانه برای درست کردن بستنی و دسر یخی دارد. این دستگاه دارای دو کاسه یک لیتری است که می‌توان هم زمان دو بستنی با طعم متفاوت در آن درست کرد. این مقدار بستنی معمولا برای شش تا هشت نفر کافی است. البته با توجه به تنظیمات این دستگاه بستنی ساز، می‌توان فقط از یک کاسه آن نیز استفاده کرد. بستنی ساز کوئیزینارت مدل ICE40BCEدر سایت دیجی کالا با تخفیف هجده درصدی در زمان تهیه این گزارش به قیمت 15 میلیون و 500 هزار تومان موجود است.

بستنی ساز نینجا مدل NC300

این دستگاه بستنی ساز یکی از پرفروش ترین بستنی سازهای خانگی برای روزهای گرم تابستان است چون چندین برنامه مختلف برای درست کردن بستنی، میلک شیک، اسموتی، ژلاتو و سوربت دارد. بستنی ساز نینجا مدل NC300 دارای سه ظرف مجزا به ظرفیت 473 میلی لیتر است که امکان درست کردن سه نوع بستنی متفاوت به صورت هم‌زمان را به کاربر می‌دهد. این دستگاه به قیمت 21 میلیون و 300 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بستنی ساز فوروهوم مدل ICM-15S

بستنی ساز فوروهوم مدل ICM-15S به رنگ استیل و با ظرفیت کاسه یک و نیم لیتری از دستگاه‌های بستنی ساز دارای کمپرسور است. این دستگاه علاوه بر بستنی ساز به عنوان یخ در بهشت ساز و شربت ساز نیز استفاده می‌شود. برای درست کردن بستنی نرم در این بستنی ساز به 10 الی 20 دقیقه و برای داشتن بستنی سفت به 80 دقیقه زمان نیاز دارید. این بستنی ساز با 6 درصد تخفیف به قیمت 23 میلیون و 782 هزار تومان در سایت دیجی کالا موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز