پرفروش ترین اسکوتر برقی بازار برای تفریحات تابستانی + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال‌های اخیر افراد بسیاری در شهرهای بزرگ برای فرار از ترافیک از وسیله نقلیه های فردی مثل دوچرخه و موتور استفاده می‌کنند و این تغییر سبک در استفاده از وسایل نقلیه فقط مختص کشور ما نیست. اما وسیله نقلیه انفرادی دیگری که این روزها طبع میل بسیاری از جوانان و نوجوانان است و رغبت به آن در دنیا افزایش یافته است، اسکوتر برقی است. اسکوتر برقی علاوه بر اینکه جایگزینی برای موتور و دوچرخه است به نوعی وسیله تفریحی تابستانی نیز محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش ترین اسکوتر برقی بازار برای تفریحات تابستانی می‌پردازد:

اسکوتر برقی آفرود هوشمند مدل IROBOT 2023

اسکوتر برقی آفرود هوشمند مدل IROBOT 2023 به دلیل امکانات، تکنولوژی ساخت و ایمنی مناسب یکی از پرفروش‌ترین اسکوتر برقی های بازار است. این اسکوتر ظرفیت تحمل وزن تا 125 کیلوگرم را دارد و با دسته‌ای که روی آن تعبیه شده و همچنین سیستم اتوبالانس خودکار از حفظ تعادل مناسبی برخوردار است. این اسکوتر برقی با حداکثر سرعت 15 کیلومتر در ساعت، قدرت پیمایش 16 کیلومتری دارد. شارژ برق این اسکوتر حدودا دو و نیم ساعت طول می‌کشد. اسکوتر برقی آفرود هوشمند مدل IROBOT 2023 در زمان تهیه این گزارش با 5 درصد تخفیف در سایت دیجی کالا به قیمت 20 میلیون و 900 هزار تومان موجود است.

اسکوتر برقی مدل 6.5

ویژگی مهم اسکوتر برقی مدل 6.5 علاوه بر قیمت مناسب، وزن کم است که باعث شده جابه جایی آن در مقایسه با اسکوترهای دیگر راحت‌تر باشد. این اسکوتر برقی نیز دارای سیستم اتوبالانس است و به حفظ تعادل راکب کمک می‌کند. این اسکوتر برقی ظرفیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. این اسکوتر برقی به قیمت 8 میلیون و 820 هزار تومان در بازار موجود است.

راز آسمان پایتخت

اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 SUN3510

شرکت شیائومی از شرکت های مطرح تولید کننده اسکوتر برقی است که اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 SUN3510 یکی از اسکوترهای پرفروش این شرکت محسوب می‌شود. این اسکوتر برقی با یکبار شارژ قابلیت پیمایش تا 45 کیلومتر را دارد. همچنین این اسکوتر دارای سیستم ترمز خنک کننده E-ABS است که امنیت راکب را تضمین می‌کند. این مدل از اسکوتر برقی شیائومی قدرت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد و با تخفیف 38 درصدی در سایت دیجی کالا به قیمت 39 میلیون و 990 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسکوتر برقی مدل تاشو

این اسکوتر برقی به دلیل قابلیت تا شدن و وزن سبکی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است. اسکوتر برقی مدل تاشو با هر بار شارژ باتری، مسافتی تا 25 کیلومتر را طی می‌کند که معادل زمانی آن چهار ساعت پیمایش است. این اسکوتر برقی قابلیت تحمل وزن 120 کیلوگرمی را دارد و از سرعت مناسبی برخوردار است. اسکوتر برقی مدل تاشو به خاطر چراغی که در جلو دارد امکان پیمایش در شب را هم برای راکب فراهم می‌کند. این اسکوتر برقی با دوازده درصد تخفیف به قیمت 20 میلیون و 500 هزار تومان در سایت دیجی کالا موجود است.

اسکوتر برقی مدل Chenxian 1000W

این اسکوتر برقی موتور قدرتمندی دارد که می‌تواند سرعت آن را تا شصت کیلومتر در ساعت برساند. اسکوتر برقی مدل Chenxian 1000Wدر هر بار شارژ باتری تا 40 کیلومتر مسافت را می‌پیماید. این اسکوتر تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد و صندلی آن قابل حذف است. این اسکوتر برقی سه چراغ در قسمت جلو دارد که پیمایش در شب را آسان می‎کند. اسکوتر برقی مدل Chenxian 1000W را می‌توانید به قیمت 28 میلیون و 500 هزار تومان از بازار تهیه کنید.

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز