پرطرفدارترین هندزفری بی سیم وان مور کدام است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هندزفری بی سیم وان مور در بین محصولات پرطرفدار خود اغلب قیمتی در حدود 1 تا 5 میلیون تومان دارد. این هندزفری‌ها اکثرا با قابلیت حذف نویز عرضه می‌شوند و محدوده عملکرد ده متری دارند. این محصولات ظرفیت باتری قابل توجهی داشته و در اکثر موارد با نشانگر ال ای دی طراحی می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش پرطرفدارترین هندزفری‌های بی سیم وان مور در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هندزفری بی سیم وان مور با مدل EVO

این هندزفری بی سیم وان مور با قابلیت حذف نویز طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 949 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از نسخه بلوتوث 5.2 استفاده می‌کند، دارای ظرفیت باتری 48 میلی آمپر ساعته بوده و ظرفیت باتری در کیس آن نیز 450 میلی آمپر ساعت است. این محصول وان مور محدوده عملکرد 10 متری را در اختیار کاربران قرار داده و به یک ساعت زمان برای شارژ کردن ایرپادها نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

هندزفری بی سیم وان مور با مدل Fit SE Open S30

این هندزفری بی سیم وان مور با نسخه بلوتوث 5.3 طراحی شده و با قیمت 2 میلیون و 836 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که مقاومت مناسبی در برابر رطوبت دارد، بدون امکان حذف نویز عرضه شده و دارای نشانگر ال ای دی است. این هندزفری بی سیم ظرفیت باتری 85 میلی آمپر ساعته داشته و ظرفیت باتری در کیس آن نیز 600 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این محصول به 90 دقیقه زمان برای شارژ کردن ایرپادها نیاز دارد.

هندزفری بی سیم وان مور با مدل NEO E007

این هندزفری بی سیم بدون قابلیت حذف نویز و بدون مقاومت در برابر رطوبت ارائه می‌شود و قیمت آن 899 هزار تومان است. این محصول که نسخه بلوتوث آن 5.2 در نظر گرفته می‌شود، نشانگر ال ای دی نیز داشته و عمر باتری آن در حالت پخش موسیقی 11 ساعت به حساب می‌آید. این هندزفری بی سیم وان مور بازدهی باتری 45 ساعته داشته و زمان لازم برای شارژ کردن ایرپادهای آن 70 دقیقه است. این هندزفری قطر درایور 13 میلی متری دارد.

هندزفری بی سیم وان مور با مدل Aero

این هندزفری بی سیم وان مور با قابلیت حذف نویز طراحی شده و با قیمت 2 میلیون و 999 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از نسخه بلوتوث 5.2 استفاده کرده و ظرفیت باتری آن 40 میلی آمپر ساعت برای ایرپادها و 450 میلی آمپر ساعت برای کیس است. این هندزفری به 60 دقیقه زمان برای شارژ شدن ایرپادها نیاز داشته و محدوده عملکرد 10 متری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این هندزفری مقاومتی در برابر رطوبت ندارد و از نشانگر ال ای دی نیز استفاده می‌کند.

هندزفری بی سیم وان مور با مدل PistonBuds Pro Q30

این محصول وان مور با قابلیت حذف نویز عرضه شده و می‌توان آن را با قیمت 1 میلیون و 779 هزار تومان خریداری کرد. این هندزفری نسخه بلوتوث 5.3 داشته و نوع اتصال آن بی سیم است. همچنین این هندزفری بی سیم وان مور ظرفیت باتری 43 میلی آمپر ساعته برای ایرپادها داشته و ظرفیت باتری کیس آن نیز 410 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این محصول به 60 دقیقه زمان برای شارژ کردن ایرپادها نیاز دارد و قطر درایور آن 10 میلی متر است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندکالاتیک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز