پرطرفدارترین لپ تاپ ایسوس در بین برنامه نویسان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لپ تاپ ایسوس پرطرفدار در بین برنامه‌نویسان اغلب پردازنده قوی داشته و از حجم گرافیک اختصاصی بالایی استفاده می‌کند. همچنین این لپ تاپ‌ها حافظه داخلی و رم بالایی داشته و صفحه نمایشی به نسبت بزرگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این محصولات بین ۷۰ تا ۳۰۰ میلیون قیمت دارند که اغلب علاقه‌مندان در همین محدوده قیمتی به سراغ این محصولات می‌روند.

در ادامه ۵ لپ تاپ ایسوس پرطرفدار در بین برنامه‌نویسان را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم.

لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسان ROG Strix SCAR 18 G834JY_DC

این لپ تاپ ایسوس با وزن ۲.۶ کیلوگرمی و جنس بدنه فلزی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۲۹۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت حافظه داخلی ۲ ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی دارد و باس رم آن با عدد 4800MHz  در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ نوع حافظه رم  DDR5  داشته و قابلیت ارتقای رم آن تا ۶۴ گیگابایت وجود دارد‌. همچنین این محصول مدل پردازنده گرافیکی RTX 4090  را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حجم گرافیک اختصاصی این لپ تاپ نیز ۱۶ گیگابایت بوده و نوع رم گرافیک آن GDDR6 است.

این لپ تاپ ایسوس صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی داشته و وضوح تصویر آن QHD+ است. همچنین این لپ تاپ پنل تصویر IPS را در اختیار کاربران قرار داده و نرخ نوسازی تصویر آن ۲۴۰ هرتز خواهد بود. سایز صفحه نمایش این لپ تاپ نیز ص۸ اینچ است. همچنین این لپ تاپ از باتری 4cell 90whr استفاده می‌کند.

این محصول پردازنده مدل 13980HX داشته و سری پردازنده آن core i9 است. علاوه بر آن فرکانس پردازنده به کار رفته در این محصول نیز 2.2GHz up to 5.6GHz در نظر گرفته می‌شود. حافظه کش این لپ تاپ نیز ۳۶ مگابایت بوده و محصولی است که ۲۴ هسته پردازشگر دارد.

لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسان ROG Strix SCAR 18 G834JY_DB

این لپ تاپ ایسوس با صفحه نمایش ۱۸ اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی ۲۸۵ تا ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی را در اختیار کاربران قرار داده و پنل تصویر IPS دارد. همچنین نرخ نوسازی تصویر این مدل ۲۴۰ هرتز بوده و وضوح تصویر آن QHD+ خواهد بود.

این محصول ایسوس با مدل پردازنده گرافیکی RTX 4090 عرضه شده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۱۶ گیگابایت است‌. همچنین این محصول نوع رم گرافیک GDDR6 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول با حافظه داخلی ۱ ترابایتی و رم ۳۲ گیگابایتی عرضه شده و نوع حافظه رم آن DDR5 در نظر گرفته می‌شود. باس رم این محصول نیز 4800MHz بوده و قابلیت ارتقای رم آن تا ۶۴ گیگابایت وجود دارد.

این لپ تاپ ایسوس دارای سری پردازنده core i9 است و فرکانس پردازنده آن را می‌توان 2.2GHz up to 5.6GHz در نظر گرفت. این لپ تاپ مدل پردازنده 13980HX دارد. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ حرفه‌ای 4cell 90whr است.

لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسان ROG Strix G16 G614JZ_N3022

این لپ تاپ ایسوس دارای سری پردازنده core i9 بوده و با قیمت حدودی ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول فرکانس پردازنده 2.2GHz up to 5.6GHz را در اختیار کاربران قرار داده و مدل پردازنده 13980HX دارد. همچنین این لپ تاپ حافظه داخلی ۱ ترابایتی داشته و ظرفیت حافظه رم آن ۳۲ گیگابایت است‌. این محصول باس رم 4800MHz داشته و نوع حافظه رم آن را می‌توان DDR5 در نظر گرفت.

این لپ تاپ ایسوس از پردازنده گرافیکی مدل GeForce RTX 4080 کمک گرفته و حجم گرافیک اختصاصی ۱۲ گیگابایتی دارد. این محصول نوع رم گرافیک GDDR6 را عرضه می‌کند. باتری این لپ تاپ نیز 4cell 90whr بوده و میزان حدودی شارژدهی آن ۲ تا ۴ ساعت در نظر گرفته می‌شود.

صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۶ اینچی بوده و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل به حساب می‌آید. این محصول وضوح تصویر WQXGA داشته و پنل تصویر IPS دارد. این لپ تاپ نرخ نوسازی تصویر ۱۶۵ هرتز داشته و صفحه نمایش آن مات است.

لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسان  TUF Gaming F15 FX507VV4_ARG

این لپ تاپ ایسوس با ظرفیت حافظه داخلی ۱ ترابایتی ارائه شده و با قیمت حدودی ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ حافظه رم ۳۲ گیگابایتی داشته و باس رم آن 3200MHz به حساب می‌آید. نوع حافظه رم به کار رفته در این لپ تاپ نیز DDR4 است. همچنین قابلیت ارتقای رم این لپ تاپ تا ۶۴ گیگابایت وجود دارد.

سری پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ Core i7 بوده و مدل پردازنده آن 13700H است. همچنین این لپ تاپ ایسوس فرکانس پردازنده 2.4GHz up to 5.0GHz را در اختیار کاربران قرار داده و مدل پردازنده گرافیکی آن GeForce RTX 4060 عنوان می‌شود. نوع رم گرافیک این محصول نیز GDDR6 بوده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۸ گیگابایت است.

سایز صفحه نمایش این لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچ بوده و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته‌ می‌شود. این لپ تاپ وضوح تصویر فول اچ دی داشته و پنل تصویر آن IPS  است‌. همچنین نرخ نوسازی این لپ تاپ ۱۴۴ هرتز بوده و صفحه نمایش آن مات در نظر گرفته می‌شود.

لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسان TUF F17 FX707VV4 2023

این لپ تاپ ایسوس با سایز صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی عرضه شده و با قیمت حدودی ۹۰ تا ۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی داشته و وضوح تصویر آن فول اچ دی است. همچنین این محصول پنل تصویر IPS داشته و نرخ نوسازی تصویر آن ۱۴۴ هرتز عنوان می‌شود. این لپ تاپ ظرفیت و نوع باتری 4cell 90whr داشته و می‌توان ۲ تا ۴ ساعت از شارژدهی آن استفاده کرد‌.

این لپ تاپ ایسوس مدل پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060 داشته و حجم گرافیک اختصاصی آن ۸ گیگابایت است. این لپ تاپ نوع رم گرافیک GDDR6 داشته و توان گرافیک آن ۱۱۵ تا ۱۴۰ وات در نظر گرفته می‌شود. این محصول حافظه داخلی ۱ ترابایتی داشته و ظرفیت حافظه رم آن نیز ۳۲ گیگابایت به حساب می‌آید.

این محصول نوع رم DDR4 دارد و باس رم آن 3200MHz خواهد بود. این لپ تاپ ایسوس امکان ارتقای رم تا ۶۴ گیگابایت  را فراهم کرده است. سری پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ core i9 بوده و مدل پردازنده آن 13900H خواهد بود. فرکانس پردازنده این لپ تاپ 2.6GHz up to 5.4GHz در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز