پرطرفدارترین خواننده جهان کیست؟

ژیوار

چه کسانی بهتر از هواداران دو آتشه موسیقی برای تعیین لقب پرطرفدارترین خواننده جهان وجود دارند؟ تب داغ انتخاب بهترین و محبوب‌ترین خواننده جهان، مجله‌ها و رسانه‌های بزرگ را بر آن داشته است که هر ساله فهرستی از پرطرفدارترین خوانندگان جهان را تهیه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در کاماپرس با بررسی اطلاعات به دست آمده از مجله بیلبورد در سال 2022، فهرستی از خوانندگان محبوب را تهیه کرده‌ایم. ممکن است خواننده مورد علاقه شما نیز در این بین باشد.

پرطرفدارترین خواننده جهان-کاماپرس

 شیروهای اد شیرن (Ed Sheeran)

شیرن خواننده انگلیسی تباری است که بسیاری او را به عنوان کسی می‌شناسند که بار دیگر موسیقی پاپ را به کره زمین بازگرداند. بریتانیایی‌ها شیفته این هنرمند هستند. هواداران او که خود را شیرو (Cheerio)  می‌نامند بر این باورند که چیزی که این خواننده را بی‌نهایت خواستنی می کنند، این است که او یک فرد عادی با یک زندگی عادی است که توانسته به یک خواننده بی‌نظیر تبدیل شود.

دریان سفر امید

پرطرفدارترین خواننده جهان-کاماپرس

بلیبرزهای جاستین بیبر

جامعه هوادارن جاستین بیبر خود را بلیبرز (Beliebers) می نامند. شاید مهمترین عامل علاقه شدید ارتش بلیبرها به جاستین چهره او باشد. هواداران او را یکی از خوش چهره‌ترین سلبریتی‌های دنیا می‌دانند.

پرطرفدارترین خواننده جهان-کاماپرس

سوئیفتی های تیلور

تیلور سوئیفت دوست‌داشتنی به همراه جامعه هواداران خود که خود را سوئیفتی‌ها (Swifties) می‌نامند، همیشه در بین خبرسازان دنیای موسیقی بوده‌اند. هواداران با اولین آهنگ این خواننده (Shake it off) شیفته موسیقی او شدند. هواداران بر این باورند که این خواننده هرگز تظاهر نمی‌کند و بارزترین ویژگی او اصالت اوست. هواداران او را برای شخصیت واقعی خودش می‌پرستند.

پرطرفدارترین خواننده جهان-کاماپرس

بیهایو های بیانسه

بیانسه به عنوان ملکه موسیقی پاپ هوداران بسیاری دارد که خود را بیهایوز  (BeyHive) می‌نامند. برخی از هوداران بیانسه از زمان تولد خود این خواننده را دنبال کرده‌اند. این خواننده در طی سال‌های فعالیت خود انگیزه و قدرت بسیاری را به هواداران خود منتقل کرده است. هواداران شیفته پیام‌هایی هستند که بیانسه از طریق آوازهای خود با آنها در میان می‌گذارد.

هیولاهای کوچک لیدی گاگا

در میان ارتش هواداران خوانندگان محبوب، هیولاهای کوچک یا لیتل مانسترز (Little Monsters) نام تکان‌دهنده‌ای دارند. هواداران لیدی گاگا هیچکدام از کنسرت‌های او را از دست نمی‌دهند. همه ما او را با لباسی از گوشت در یکی از کنسرت‌هایش به یاد داریم. حتی اگر هوادار او نباشید نیز اخبار و حواشی زندگی هنری او همیشه به گوش‌تان می‌رسد حتی ممکن یکی از هوادارانش را از نزدیک مشاهده کنید که لباسی از گوشت را برتن کرده است و یکی از آهنگ‌ها گاگا را می‌خواند.

البته هواداران پر وپاقرص سلنا گومز، نیو ادیشن، چنس د رپر، کریس بروون، برونو مارس، نیکی میناژ، آریانا گراند، گروه بی تی اس، امینم و دریک نیز در این جنگ هر روزه برای تصاحب عنوان پرطرفدارترین خواننده جهان حضور دارند. جنگی هر روز با نتایج متفاوتی به پایان می‌رسد و روز بعد دوباره شاهد کش مکش میان هواداران هستیم آن هم در حالی که آهنگ مورد علاقه خود را از خواننده محبوب‌شان فریاد می‌زنند.

اگر برای جنگیدن برای خواننده محبوب‌تان آماده‌اید، بهتر است از غافله عقب نمانید، اخبار را دنبال کرده، آخرین آلبوم خواننده محبوب‌تان را خریداری و از پیروزی او حمایت کنید.

نام خواننده محبوب شما چیست؟

درخشش در دنیای موسیقی با رسانه موزیکفا

اگر علاقمند به آگاهی از اخبار دنیای خوانندگان و موسیقیدان‌ها هستید، رسانه موزیکفا یکی از معتبرترین منابعی است که می‌تواند تمام اخبار داغ این حوزه را در اختیارتان بگذارد.

البته رسالت اصلی موزیکفا کمک به فعالان دنیای موزیک فارسی است تا بتوانند با استفاده از این پلتفرم رشد کرده و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند.

خوانندگان، نوازندگان، آهنگسازان و همینطور تنظیم‌کنندگان آهنگ می‌توانند با ثبت نام در موزیکفا روابط کاری خود را گسترش داده و آثار باکیفیت‌تری تولید کنند.

در موزیکفا شاعران و ترانه‌سرایان هم حضور دارند که می‌توانند به خوانندگان و آهنگسازان در این زمینه کمک کنند. هنرمندان دنیای موزیک فارسی با استفاده از پلتفرم موزیکفا نه فقط با یکدیگر می‌توانند ارتباط مستقیم داشته باشند، بلکه حتی می‌توانند آثار خود را بدون واسطه برای فروش علاقمندان عرضه کرده و به همین سادگی فروشگاه شخصی خود را راه بیندازند.

اگر هم سررشته‌ای از دنیای موزیک فارسی ندارید و صرفا علاقمند به شنیدن و دنبال کردن آثار هنرمندان این عرصه هستید، در موزیکفا می‌توانید علاوه بر آلبوم‌ها و موزیک ویدئوهای روز، پادکست‌های مورد علاقه‌تان را بشنوید، پلی لیست‌های دوست‌داشتنی این پلتفرم را با توجه به حس و حال هر فصل از سال بشنوید یا پلی لیست اختصاصی خود را بسازید و از شنیدن بی‌وقفه موزیک‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

انتهای پیام

مرتبط با : موزیکفا
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرطرفدارترین خواننده جهان کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز