پرطرفدارترین بازی های رومیزی دو نفره برای تفریح در خانه

ژیوار

بیشتر بازی‌های رومیزی برای حالت بیش از دو نفر طراحی شده و بازی با آن‌ها با تعداد کمتر شور و هیجان خود را از دست می‌دهد. اما باید بدانید که برخی بازی‌ها نیز به صورت اختصاصی برای حالت دو نفره طراحی و به بازار عرضه شده و اصلا با تعداد بیش از دو نفر قابل استفاده نیست.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از پرطرفدارترین بازی‌های رومیزی برای تفریح در خانه را معرفی کرده است.

1 – بازی دوئل

بازی رومیزی دوئل یکی از بازی‌های پرطرفدار مختص بازی دونفره است و امکان انجام بازی برای بیش از 2 نفر را ندارد. در این بازی هر بازیکن رهبری یکی از دو تمدن اصلی را برعهده گرفته و در طول بازی شروع به ساختن بناها و توسعه تمدن خود می‌کند. هر بازی در 3 دور انجام می‌شود و هر دور نیز کارت‌های مخصوص به خود را دارد.

بازی دوئل برای بازیکنان 10 سال به بالا مناسب است و بیشتر یک بازی برای بزرگسالان است. بازی دوئل با قیمتی حدود 490 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازی دوئل

دریان سفر امید

2 – بازی آقای جک

بازی آقای جک نسخه نیویورک، یک بازی هیجان انگیز دو نفره است. این بازی رومیزی در واقع یک بازی کارآگاهی برای یافتن جک قاتل در محله منهتن است. بازی حداکثر در 8 دور انجام می‌شود و یکی از بازیکنان باید در نقش جک باشد. بازیکن دیگر این بازی استنتاجی نیز باید نقش کارآگاه را به خود بگیرد.

بازی رومیزی آقای جک یک بازی نسبتا سخت است و برای افراد بالای 14 سال طراحی شده است. این بازی هم اکنون به قیمتی حدود 410 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بازی آقای جک

3 – بازی چهل تکه

قدیمی‌ها پارچه‌های چهل تکه را به یاد دارند. پارچه‌هایی که از دوخته شدن دهها پارچه در طرح و نقش مختلف به وجود می‌آمدند. این موضوع الهام بخش طراحان بازی‌های رومیزی برای خلق یک بازی دونفره نیز شده است. بازی چهل تکه یک بازی هنری است و هر یک از بازیکنان باید شروع به وصله‌دوزی و دوختن پارچه چهل تکه خود کنند. تکه‌های پازل به صورت تصادفی در کنار صفحه بازی قرار می‌گیرند و هر کدام در ازای مبلغی قابل خریداری هستند.

این بازی برای افراد بالای 8 سال مناسب است و به قیمتی حدود 240 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازی چهل تکه

4 – بازی جایپور

جایپور یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های رومیزی دونفره در جهان است که در ایران نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. این بازی از نوع بازی‌های مبتنی بر خرید و فروش و تجارت است. شما در نقش یکی از دو تاجر معروف هندی هستید که تلاش می‌کند تا با افزایش ثروت خود و کسب دو  برتری به دربار ماهاراجه راه پیدا کند. این بازی هیجان انگیز از نوع بازی‌های کارتی است.

بازی جایپور برای افراد بالای 12 سال مناسب است و به قیمتی حدود 180 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازی جایپور

5 – بازی تارگی

بازی رومیزی تارگی نیز یکی از بازی‌های دونفره جذاب است که به شما امکان می‌دهد تا در نقش رئیس قبیله صحرانشین آفریقایی به رقابت بپردازید. رقابت اصلی در این بازی به دست آوردن منابع و مواد معدنی و فروش آنها برای کسب امتیاز است. این بازی کارتی برای افراد بالای 12 سال طراحی شده است و یک بازی نیمه سبک محسوب می‌شود. تارگی به قیمتی حدود 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازی تارگی

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز