پرده قیمت مناسب از کجا بخرم؟

آریاک سفر

پرده پذیرایی در حفظ حریم خصوصی و کنترل میزان ورود نور نقش دارد و با تاثیر زیاد در زیبایی فضای داخلی، می‌تواند دکوراسیون خانه را به طور کلی دگرگون کند. با این حال خرید پرده پذیرایی کار نسبتا دشواری است و افراد باید فاکتورهای زیادی را برای داشتن بهترین انتخاب در نظر بگیرند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی که افراد برای خرید پرده پذیرایی با قیمت مناسب در نظر داشته باشند، پرداخته است.

خرید پرده پذیرایی به طور مستقیم از تولیدکننده و بدون واسطه

خرید پرده پذیرایی ارزان قیمت و باکیفیت بدون واسطه، یکی از بهترین راه‌ها برای خرید اقتصادی است. افراد از طریق ارتباط با مشاوران مجموعه پرده ادریس می‌توانند در پرده جدید پذیرایی متناسب با بودجه و دکوارسیون، راهنمایی تخصصی دریافت کنند. این مجموعه انواع خدمات مانند دوخت، اندازه‌گیری، تعمیرات و شست‌وشو و نصب پرده و کتیبه را به مشتریان خود قرار می‌دهد. افراد در صورتی که برای خرید غیرحضوری پرده از این مجموعه اقدام کنند، می‌توانند از خدمات اندازه‌گیری و مشاهده نمونه پارچه در محیط به صورت رایگان نیز بهره‌مند شوند. با توجه به این که پرده ادریس به عنوان تولید‌کننده بدون واسطه پرده مشغول به فعالیت است و کلیه خدمات نصب را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد، افراد می‌توانند خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای از طریق این مجموعه تجربه کنند.

اقتصادی‌ترین پرده برای زیباتر کردن فضای پذیرایی

پرده‌های پانچی یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که افراد برای پذیرایی می‌توانند خریداری کنند. علاوه بر قیمت مقرون‌به صرفه‎، این پرده‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و افراد می‌توانند متناسب با سلیقه خود اقدام به خریداری بهترین مدل کنند. در قسمت‌های بالایی پرده‌های پانچ، حلقه‌های آماده‌ای وجود دارند که افراد به کمک آن‌ها می‌توانند را به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرده‌ها را نصب کنند. به همین جهت پرده‌های پانچ با حذف هزینه‌های نصب، به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها برای پذیرایی شناخته می‌شوند.

دریان سفر امید

خرید پرده پذیرایی اقتصادی متناسب با رنگ دکوراسیون

انتخاب رنگ یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که افراد هنگام خرید پرده با آن مواجه می‌شوند. در صورتی که رنگ پرده به درستی انتخاب نشود، شبیه به وصله ناجور در دکوراسیون خانه خواهد بود و زیبایی سایر بخش‌های پذیرایی را نیز زیر سوال می‌برد. ست کردن رنگ پرده با سایر اجزای دکوراسیون به معنی انتخاب رنگ یکدست نیست؛ بلکه افراد باید رنگ پرده را متناسب با تناژ رنگی سایر اجزای خانه خریداری کنند. برای مثال در صورتی که مبلمان پذیرایی به رنگ سرمه‌ای باشد، انتخاب پرده به رنگ آبی آسمانی، ارغوانی و یا آبی فیروزه‌ای گزینه مناسبی خواهد بود.

همچنین بعضی از افراد رنگ‌های خنثی را ترجیح می‌دهند که به راحتی ست می‌شوند و هرگز از مد نمی‌افتند. پرده‌هایی به رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی، تناژ کرم و خرمایی گزینه‌های مناسب و بی‌دردسری هستند که به راحتی با هر رنگ مبلمان ست می‌شوند. خرید پرده پذیرایی به رنگ‌های خنثی باعث می‌شود که افراد در صورت تعویض مبلمان پذیرایی، دچار دردسر تغییر مجدد رنگ پرده نشوند. به همین جهت پرده‌هایی به رنگ‌های خنثی، جزو گزینه‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی محسوب می‌شوند و تا سالیان سال نیاز به تغییر و تعویض ندارند.

در نظر گرفتن جنس پارچه در خرید پرده پذیرایی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که قیمت نهایی پرده را تعیین می‌کند، جنس پارچه آن است. پارچه‌های نازک‌تر و سبک‌تر با قیمت اقتصادی‌تری به فروش می‌رسند. پرده‌های حریر ساده یکی از ارزان‌ترین و در عین حال زیباترین گزینه‌ها برای پذیرایی هستند. با این حال در صورتی که افراد تمایل داشته باشند به میزان بیشتری حریم پذیرایی حفظ شود، باید از پرده حریر به همراه پارچه آستر به عنوان پشت پرده استفاده کنند. پرده‌های حریر در صورتی که به مدل پلیسه دوخته شده باشند، بعد از نصب جلوه زیبایی خواهند داشت و دیگر نیازی به چین دادن به پرده با دست نیست.

خرید پرده پذیرایی متناسب با ابعاد

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که افراد در خرید پرده پذیرایی با قیمت مناسب باید در نظر داشته باشند، ابعاد مناسب آن است. به همین جهت لازم است که افراد طول و عرض دقیق پنجره پذیرایی را اندازه‌گیری کنند و پرده را متناسب با آن سفارش دهند. این امر نقش زیادی در خرید پرده به قیمت اقتصادی دارد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های افراد می‌شود. پرده‌های کوتاه به هیچ وجه انتخاب خوبی برای پذیرایی نیستند و ظاهر خانه را قدیمی و بی‌روح می‌کنند. با این حال در صورتی که افراد امکان سفارش پرده‌های مدرن را ندارند، باید از پرده‌هایی مانند شید، دابل شید، زبرا و یا ورتلاین استفاده کنند.

معرفی پرده ادریس

گروه‌ تخصصی پرده ادریس دارای سال‌ها سابقه در زمینه طراحی، دوخت و نصب پرده متناسب با دکوراسیون و سلیقه شخصی مشتریان خود است. این مجموعه در تلاش است که خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت آن‌ها را جلب کند. افراد برای بازدید حضوری از مدل‌ها می‌توانند به شو روم پرده ادیس در عبدل آباد مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.pardehedris.com مراجعه کنند و یا با شماره 09123035178 و یا ۰۲۱۵۵۸۶۷۹۹۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پرده ادریس
ژیوار
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان