پرداخت سریع و آسان قبض برق در همراه‌کارت

ژیوار

پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده مردم از اینترنت و گوشی‌های هوشمند، انجام برخی امور روزمره از جمله پرداخت قبض را بسیار آسان کرده است. با استفاده از اپلیکشن‌های پرداخت مانند همراه کارت، برای پرداخت قبض دیگر نیازی به مراجعه به بانک ندارید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از اپلکیشن‌های پرداخت مانند پرداخت قبض برق در همراه کارت نقش موثری در صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما دارد. همراه کارت یک اپلیکیشن کاربری با رابط کاربری جذاب و آسان است که از طریق آن می‌توانید به‌سادگی و تنها با وارد کردن شناسه قبض، به استعلام و پرداخت قبض خود اقدام کنید. دانلود اپلیکیشن همراه کارت برای گوشی‌های اندروید و IOS به‌راحتی امکان‌پذیر است. کاماپرس در ادامه به معرفی این اپلیکیشن و نحوه پرداخت قبض در همراه کارت می‌پردازد.

چرا پرداخت قبض برق در همراه کارت ؟

پرداخت قبض برق در همراه کارت علاوه بر مزایای پرداخت غیرحضوری و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، مزیت‌های دیگری نیز دارد که در ادامه معرفی شده است؛

با همراه کارت بدون معطلی قبض برق رو پرداخت کن!

یکی از مزیت‌های اپلیکیشن همراه کارت، امکان ذخیره اطلاعات مرتبط با قبض در اپلیکیشن است. به این‌صورت که با یک‌بار ذخیره این اطلاعات، پرداخت و استعلام در دفعات بعدی، دیگر نیازی به پیدا کردن قبض و ورود مجدد اطلاعات ندارد و شما می‌توانید در زمان و مکانی، بدون معطلی قبض برق خود را پرداخت کنید. با وجود این قابلیت، دیگر نگران گم شدن یا در دسترس نبودن قبض برق خود برای پرداخت بدهی نیستید.

دریان سفر امید

با همراه کارت پرداخت‌های قبلی رو پیگیری کن

پس از پرداخت قبض برق در همراه‌ کارت ، رسید آن در بخش سوابق تراکنش اپلیکیشن ذخیره شده و می‌توانید اطلاعات مرتبط با قبض شامل مبلغ، شناسه قبض و شماره پیگیری را در هر زمان مشاهده و پیگیری کنید.

با همراه کارت، بدهی‌هات رو یک‌جا صاف کن!

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی همراه کارت، امکان پرداخت گروهی این اپلیکیشن است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید قبض آب، قبض برق، قبض گاز، قبض موبایل و قبض تلفن ثابت را به صورت هم‌زمان استعلام کرده و مبلغ را به صورت یک‌جا پرداخت کنید.

استعلام و پرداخت قبض برق در همراه کارت چگونه است؟

برای پرداخت قبض برق در همراه کارت ، تنها کافی است، اپلیکیشن این برنامه را برای گوشی‌های اندروید و ios در انواع فروشگاه‌های دانلود اپلیکیشن مانند گوگل پلی، کافه بازار و سایر استورهای ایرانی آیفون مانند سیب‌اپ، اناردونی، سیب‌چه و آی‌اپس دانلود کرده و سپس آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

پس از نصب برنامه، وارد اپلیکیشن شده و پس از ورود به منوی اصولی قبض، بر روی گزینه استعلام قبض برق کلیک کرده و پس از ورود به نیم‌صفحه استعلام، شناسه قبض برق خود را وارد کنید. پس از ورود این شناسه، می‌توانید مبلغ صورت‌ حساب خود را مشاهده کرده و پرداخت کنید. در پرداخت‌های بعدی تنها کافی است شناسه قبض برق را از لیست شناسه‌های ذخیره شده انتخاب کنید. البته در صورت عدم اطلاع از شناسه قبض، باید شماره کنتور برق خود را یادداشت کرده و با مراجعه یا تماس با اداره برق، شناسه قبض خود را دریافت کنید.

روش‌های وارد کردن اطلاعات قبض در همراه کارت

وارد کردن اطلاعات قبض در همراه کارت، به چهار روش ساده و آسان امکان‌پذیر شده است؛ این روش‌ها شامل ورود دستی شناسه قبض و پرداخت،  انتخاب شناسه قبض با کلیک بر روی آیکون لیست ذخیره شده‌ها برای قبض‌هایی که پیش‌تر توسط شما پرداخت و ذخیره شده است، استفاده از بارکدخوان موجود در اپلیکیشن و اسکن بارکد درج شده بر روی قبض برق و در نهایت استخراج خودکار شناسه قبض و پرداخت از پیامک‌های دریافتی است. در روش چهارم همراه کارت، به شکل کاملا خودکار، اطلاعات قبض شما را از روی پیامک خوانده و یک قبض آماده پرداخت برای شما ایجاد می‌کند.

همراه کارت

همراه کارت یک اپلیکیشن پرداخت معتبر و کاربردی است که نخستین بار در سال 1393 ارائه شد. این اپلکیشن خدمات متعدد و کاربردی‌ چون کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض، اعلام موجودی و ۱۰ تراکنش آخر، استعلام قبض موبایل و تلفن، گزارش اعتبار بانکی و … را به کاربران خود ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه کارت
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز