پراید 151 و پراید هاچ بک در بازار چند؟

بازار خودرو در روزهای گذشته به اخبار سیاسی واکنش نشان داد و آهنگ کاهش قیمت ها در این بازار کند و حتی متوقف شد به نحوی که ارزان ترین خودروی فعلی موجود در بازار یعنی پراید با افزایش یک تا 5 میلیونی قیمت به متقاضیان پیشنهاد می شد.

به گزارش کاماپرس، اگر ترور دانشمند هسته ای کشورمان در روز آدینه گذشته اتفاق نمی افتاد روند بازارها قطعا در این هفته به شکل دیگری بود. در بازار خودرو با وجود آن که موج این رویداد دیرتر احساس شد اما از روز سه شنبه شاهد کند شدن روند کاهش قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی بودیم و روز گذشته حتی اخباری از افزایش قیمت خودرو به گوش رسید.

فعالان بازار خودرو درباره وضعیت این بازار اظهار می کنند کماکان تقاضای خرید در حداقل ممکن قرار دارد و فروشندگان بیشتر از خریداران هستند اما قیمت ها طی دو روز اخیر اندکی تکان خورده و افزایشی شده است.

بازار خودرو تکان خورده ولی به زودی متعادل می شود

پیش بینی فعالان بازار این است که با فروکش کردن امواج تحولات سیاسی اخیر روند کاهش قیمت خودرو از سر گرفته می شود.

آریاک سفر

بنا به اعلام اقتصاد آنلاین در حال حاضر قیمت پراید وانت یا همان سایپا 151 در بازار 101 میلیون و 100 هزار تومان است. همین خودرو با چند آپشن دیگر نیز به بازار عرضه شده و به نام ساپیا 151 پلاس شناخته می شود و قیمت آن 111 میلیون تومان است.

پراید معمولی یا همان سایپا 131 که روزهای گذشته تا 92 میلیون تومان کاهش قیمت داشت اکنون با قیمت 94 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پراید هاچ بک دیگر خودروی سایپا است که مورد توجه متقاضیان جوان قرار دارد و قیمت این خودرو در حال حاضر در بازار 109 میلیون تومان است.

نهایتا خودرو سایپا 132 نیز در بازار به قیمت 97 میلیون تومان به فروش می رسد البته این خودرو به دلیل توقف تولید آن در سال گذشته به صورت صفر کیلومتر و با مدل 1398 به متقاضیان فروخته می شود.

 

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.
انتهای پیام
مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پراید 151 و پراید هاچ بک در بازار چند؟

  1. احمد گفته:

    دست نگه داریدخودرو ارزان می شودقیمت خودروبزودی ریزش45درصدی تجربه خواهد کردبیشترین کاهش را پژوه 206وپارس خواهندداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز